Že Wallmarketing dobře funguje v kancelářích, zasedačkách, obchodech, showroomech, to už víme. Ale dal by se použít i jinde, třeba v Psím hotelu?
Zdálo by se, že Wallmarketing patří jen do kancelářských a obchodních prostor. Naše praxe dokazuje, že opak je pravdou. Má tak široké možnosti, kde jej úspěšně použít i v nekomerčních sférách. Kde? V muzeích, ordinacích, v infocentrech, školách, v tvůrčích dílnách, čekárnách… nebo v Psím hotelu?
Vymyslet Wallmarketing v Psím hotelu, to bylo zadání skutečně velmi netradiční. Naše kreativní skupina naštěstí doslova miluje takové výzvy. Jak jsme to zvládli? Zveme vás na virtuální návštěvu Psího hotelu na google street view. Po půl roce fungování hotelu máme jen pozitivní hodnocení. Přečtěte si, co napsala o svých zkušenostech s Wallmarketingem v Psím hotelu spisovatelka Lucie Hlavinková, autorka knihy „Projekt pes – ten můj“ a vášnivá pejskařka v jedné osobě:
„Tahle zakázka musela být skutečně neobyčejná! Každému člověku se možná líbí něco jiného, ale pořád alespoň víme, že jednáme s příslušníkem vlastního druhu… Jenomže co když máte za úkol zútulnit a zpříjemnit prostředí psího hotelu, ve kterém mají pejsci strávit nějakou dobu bez svých páníčků a paniček? Vidí psi vůbec barvy? Copak vnímají nějaké obrázky na stěnách a tím méně nápisy?
Zapeklitá věc… možná bychom měli potřít stěny kusem špeku nebo klobásky… kdepak!
Psí hotel je službou pro majitele pejsků, kteří musí z nejrůznějších důvodů své miláčky na čas svěřit do péče někoho jiného. Chtějí pro ně jen to nejlepší, vždyť psi jsou pro ně členy rodiny a neochvějně oddanými a věrnými společníky. Přejí si, aby byli v dobrých rukách a oni se tak mohli spolehnout na to, že lidé, kteří od nich pejsky převezmou, je budou mít rádi a bude jim na nich záležet. A přesně tohle uvidí, když si prohlédnou výzdobu psího hotelu. Jasné a veselé barvy, čisté tvary, vtipné a roztomilé fotky… Tohle je to správné místo! Tady mají psy rádi a umí se o ně postarat. Dávají to najevo tím, že jim záleží na prostředí, ve kterém mají jejich svěřenci trávit čas. Starosti jsou pryč a jejich místo zaujme důvěra.
A tahle důvěra pak zapůsobí na pejsky, kteří naprosto neomylně vycítí, že páneček nebo panička jsou spokojení, ničeho se nebojí a je jasné, že všichni ti lidé tady kolem jsou hodní. Teď už zbývá jenom vytáhnout si nějakou hračku z krabice, začít se honit se psím kamarádem nebo si dát šlofíka na připraveném gauči…
Je vidět, že se autoři tohoto úkolu, vymyslet koncept Wallmarketingu na tak netradičním místě, zhostili se ctí a ke spokojenosti všech, lidí i psů. Walmarketing, který bychom čekali spíše někde v kanceláři, může krásně fungovat de facto všude.“
Martina Volná, marketing manager WM