Jsme partnery soutěže Zasedačka roku. Stejně jako organizátoři, účastníci a další partneři soutěže, také my chceme změnit zažitou firemní kulturu k lepšímu. S Wallmarketingem využijeme nekonečný potenciál bílých stěn, které má každý k dispozici.
V zasedačkách firem jsme proseděli už tisíce hodin. A všechny vypadaly stejně – prázdné stěny, stůl obklopený židlemi, flipchart. V takovém prostředí máme přijít s kreativním nápadem, který posune firmu dál? Tady bychom měli vést úspěšnou obchodní schůzku a nalákat ke spolupráci nového klienta? Stejně jako projekt Zasedačka roku s tím chceme něco udělat. A napadlo nás, že kilometry čtvereční čistých bílých zdí mají vlastně nekonečný potenciál.
Zasedačka patří k místům, kde dveře rozhodně nezůstávají zavřené. Proudí sem týmy lidí, odehrávají se tu strategické porady, brainstormingy, zveme sem zákazníky i nové obchodní přátele, nacházíme tu nerušené útočiště pro utřídění myšlenek i pracovní a (nic si nenalhávejme) soukromé telefonáty. Tak proč bychom měli koukat stále a pořád do holých zdí, které v nás vzbuzují… vlastně nic?
Projekt Zasedačka roku, soutěž, v níž přihlášené firmy bojují o nejzajímavější firemní interiéry, nás inspiroval. Vždyť společenské prostory, kde se lidé v průběhu historie scházeli, stále někdo zdobil a zkrášloval, aby bylo co obdivovat a aby se tu každý cítil příjemně. Proč by tedy společné firemní interiéry měly zůstat výjimkou?
Je to vlastně tak trochu paradox, když firmy utrácejí hříšné peníze za reklamní plochy, aby o sobě daly vědět, zatímco jejich vlastní zdi zejí prázdnotou. Stěny přitom mohou být novou, netradiční a účinnou cestou, jak hovořit se zákazníkem, jak pozvednout motivaci zaměstnanců a jak zlepšit pracovní prostředí. Stěny mohou být také první vlaštovkou pro budování týmového ducha. Obklopí vás prostor, který připomíná hodnoty firmy, vaše možnosti a cíle, který vás baví, informuje, mluví vaší řečí, sděluje vám to, co potřebujete vědět a co je pro vás důležité.
„Nudnou” kulturu ve firmách bychom chtěli podobně jako Zasedačka roku proměnit. V bílých stěnách, které jsou pro vzhled českých firem typické, vidíme tisíce příležitostí. A právě tato myšlenka dala vzniknout WallMarketingu, který vdechuje stěnám nový život.
Luděk Rychtar, project leader