+420 724 668 230 wallmarketing@arkadia.cz

Využití identity ke zvýšení atraktivity prostoru prodejny

Udělat identitu, která zútulní prodejny masa a uzenin, je trošku „řezničina“. Pustili jsme se do toho a výsledek stojí za to. Samotný logotyp, pocházející z dílny Arkadia, aplikujeme vždy s odkazem na poctivost a domácí charakter nabízených produktů. Využíváme proto fortelnou výrobu – frézované 3D logo nebo vyražení či vypálení do dřeva. Stěny jsou bohatě využity pro textury evokující zpracování masa a masných výrobků. Navrhli jsme také tradiční plochy pro křídou psanou nabídku, která má navozovat pocit čerstvosti. Interiér jako celek působí velmi čistě a stimuluje k radostnému nákupu.

Nezávazná konzultace

Chcete Wallmarketing do interiéru Vaší firmy? Vyplňte a odešlete formulář níže – navrhneme pro Vás koncept

    Odesláním berete na vědomí
    naše zásady pro zpracování osobních údajů