+420 724 668 230 wallmarketing@arkadia.cz

Konica Minolta – interní osvětová kampaň pro zaměstnance

Kampaň na zdi, zrcadle, podlaze či elektrickém spotřebiči? Ano, právě tak může vypadat kampaň i u vás ve firmě. My jsme ji realizovali pro zaměstnance českého zastoupení Konica Minolta, a to ve všech 11 pobočkách. Celkově jsme tak umístili 292 vtipně laděných samolepek o celkové ploše 105 m2. Takto realizovaný wallmarketing je skvělým příkladem, jak dobře mohou posloužit nevyužité zdi a podlahy pro netradiční interní osvětu prodeje nových služeb. Součástí projektu byla i microsite s kvízem a vyhlášením vítězů vědomostní soutěže.

Čtěte o této realizaci na Kancelarsnu.cz

Nezávazná konzultace

Chcete Wallmarketing do interiéru Vaší firmy? Vyplňte a odešlete formulář níže – navrhneme pro Vás koncept

    Odesláním berete na vědomí
    naše zásady pro zpracování osobních údajů