+420 724 668 212 wallmarketing@arkadia.cz
Firemní hodnoty denně na očích

Firemní hodnoty denně na očích

Zaměstnanci, kteří uznávají firemní hodnoty, jsou v práci spokojenější. A vaše firma může být díky tomu úspěšnější.

Firemní hodnoty jsou kompasem pro postoje a chování zaměstnanců a určují jednotný směr celé společnosti. Jsou důležitým prvkem marketingu firmy a prolínají se do celé její strategie.  Často se však zapomíná na to, že hodnoty tvoří naprostý základ firemní kultury a zaměstnanci by je měli dokonale znát. Jak toho dosáhnout?

Dostaňte firemní hodnoty do každodenního kontaktu se zaměstnanci. Vepište je nesmazatelně do interiéru vašich kanceláří. Atraktivně a vtipně. Hodnoty dobře vizualizujte a spojte je s pozitivními konotacemi. Umístěte je na zajímavá místa, která podtrhnou jejich obsah a zajistí nejen správné vnímání, ale především správné pochopení obsahu těchto slov a myšlenek. Ideálním řešením je wallmarketing.

V korporacích bývají firemní hodnoty samozřejmostí. Jsou na firemním intranetu a každý zaměstnanec si je musí přečíst první pracovní den v rámci e-learningu. A co dál? Mnohdy nic. Inspirujte se společností Konica Minolta v ČR a jejím představením hodnot pomocí wallmarketingu.

Celý projekt si můžete projít zde: https://wallmarketing.cz/project/hodnoty-konica-minolta/

 

Naopak v českých společnostech bývá komunikace firemních hodnot často na předních místech marketingových aktivit. Najdete je při třetím kliku na webu či na prvních stranách firemních profilů. Společnost ABRA Software šla ještě mnohem dál a díky wallmarketingu citlivě vepsala firemní hodnoty do kanceláří. Ostatně posuďte sami, jak na vás působí.

Informace o tomto projektu jsou připraveny zde: https://wallmarketing.cz/project/interiery-abra/

 

PROČ MÍT FIREMNÍ HODNOTY NA ZDECH

1/ Ukážete uchazečům o práci i návštěvníkům svoje postoje

  • zvýšíte jejich zájem o vaši společnost
  • rychleji získáte zaměstnance i zákazníky

2/ Naladíte zaměstnance na správnou frekvenci

  • zvýšíte jejich motivaci, loajalitu i výkon
  • snížíte jejich fluktuaci

3/ Představíte firemní hodnoty v jednotném kontextu

  • upevníte pozitivní vnímání vaší společnosti
  • obohatíte interní i externí marketing firmy

autor: Luděk Rychtar – project leader wallmarketing.cz

 

Návrh pro Váš interiér

Navrhneme originální design, uděláme vizualizace a Wallmarketing Vám zrealizujeme! Chcete kalkulaci a návrh řešení? Napište nám hned, odpovíme obratem!

Poptávka kalkulace

    Odesláním berete na vědomí
    naše zásady pro zpracování osobních údajů

    Auto bez odřeného blatníku je nejlepší dárek

    Auto bez odřeného blatníku je nejlepší dárek

    Kdy více praskají ve švech garáže v obchodních centrech než o Vánocích? Ano, souhlasím, ti mazanější klikají doma na obrázky z e-shopů. Konkrétně já jsem ale typický nakupující ne-on-line. Zároveň ale i typický zbloudilý a zmatkující řidič na parkovištích v nákupních centrech. Kde je moje auto? Tuto veselou hru někdy hraju i několik minut, během které obejdu i půl abecedy od A po K. Parkovací místa zpravidla bývají velmi podobná, uličky stejné, zdi většinou odřené.

    Stále někam pospícháme, většina řidičů je „mírně“ agresivních. Čas od času řidič přehlédne nějaký ten sloup, příčku nebo neodhadne, kolik místa má kolem auta. Z těchto důvodů „běžného provozního fungování za volantem“ je elegantním řešením použití ochranných prvků. V místech, kde jsou úzké prostory, tak ochrání nejen auta, ale také stěny parkoviště. Navíc můžete díky wallmarketingu vtipně komunikovat a povýšit tak účelové řešení na slušivé. Tento typ wallmarketingu může také pomoci v orientaci, návštěvníci se nebudou ztrácet a my ženy se budeme lépe orientovat v prostoru. Podobné řešení by mnozí řidiči ocenili při každodenním parkování v office centrech. A my jsme jej využili i ve složitém dvorním traktu.
    Co vy na to?

    Sabina Procházková, wallmarketing specialist

    A ještě trochu praktických informací:
    VYLEN®
    Materiál připravený pro kreativní řešení
    – Široká škála barev
    – Možnost vyřezat jakékoli tvary
    Ochranné prvky pro povrchy s mimořádně vysokou zátěží
    – Certifikovaný materiál
    – Vysoká životnost a odolnost proti oděru
    – Pružnost a pevnost – tlumicí schopnosti vůči nerovnému povrchu
    – Hutná a jemná, na dotek příjemná struktura
    – Nenasákavost, snadná omyvatelnost

    Návrh pro Váš interiér

    Navrhneme originální design, uděláme vizualizace a Wallmarketing Vám zrealizujeme! Chcete kalkulaci a návrh řešení? Napište nám hned, odpovíme obratem!

    Poptávka kalkulace

      Odesláním berete na vědomí
      naše zásady pro zpracování osobních údajů

      „Vítejte v České republice“ –  Wallmarketing jako součást studentského bydlení

      „Vítejte v České republice“ – Wallmarketing jako součást studentského bydlení

      Nedávno jsme dostali neobvyklý úkol, navrhnout wallmarketing tak, aby dokázal zpříjemnit bydlení v Praze zahraničním studentům a aby zároveň sloužil jako funkční vodítko po budově. Studie prostor nájemního bydlení, kterou jsme zpracovali pro značku Zeitraum ukazuje, že wallmarketing sluší nejen kancelářím.

      V Praze vzniká nový standard bydlení pro zahraniční studenty. Všechna rezidentní bydlení můžete najít na třech adresách v oblíbených čtvrtích hlavního města. Naším cílem bylo, abychom zpracováním a myšlenkou oslovili studenty a mladé lidi. Aby jim komunikace byla blízká, aby podtrhla lokální prostředí a dokázala pobavit. Součástí ilustrací jsou tak hovorové a slangové hlášky.  Kombinovali jsme tak identitu, humor, edukaci a navigaci. A také bylo potřeba respektovat signifikantní modrošedou barevnost brandu Zeitraum. Celou studii si můžete prohlédnout zde.

      Tím, jak procházíte budovou, se postupně mění tematické okruhy wallmarketingu a jeho zpracování. V rámci tohoto konceptu byla první dvě patra pojmenována „Rhythms“ a „Pictures“. Třetímu patru jsme dali název „Taste“. Tady jsme nemohli zapomenout na populární a zcela unikátní české hobby – houbaření. Své místo na zdi v patře „People“ dostalo i jméno Karla Čapka, a to ve spojení se slavným vědecko-fantastickým dílem R.U.R. Že Československo už opravdu neexistuje a že k rozpadu došlo v minulém století, o tom hovoří poslední patro „Facts“.

      Když bydlíte „Pod Houbou“, leckdo se rád přijde podívat, kde že to vlastně bydlíte.

      Pokud vlastníte a pronajímáte nějaký objekt, zkuste popřemýšlet o využití takové komunikace směrem k lidem, kteří tu tráví část svého času. Jsme si jisti, že takový nápad ocení. Rádi vám s tím pomůžeme.

      Těším se na budoucí spolupráci.

      Luděk Rychtar

      Návrh pro Váš interiér

      Navrhneme originální design, uděláme vizualizace a Wallmarketing Vám zrealizujeme! Chcete kalkulaci a návrh řešení? Napište nám hned, odpovíme obratem!

      Poptávka kalkulace

        Odesláním berete na vědomí
        naše zásady pro zpracování osobních údajů

        Když nechcete jen prudit?

        Když nechcete jen prudit?

        ​Připravili jsme pro vás univerzální sadu samolepek na podporu dodržování hygieny. Díky stovkám realizací wallmarketing.cz víme, že i vážné věci je potřeba komunikovat s lehkým nadhledem. A tak vypadají i naše hygienické samolepky.

        Můžeme vám lehce upravit textace nebo počty jednotlivých samolepek podle vašich potřeb. Vy se nebudete muset o nic starat, dostanete od nás zásilku přímo do rukou a stačí nalepit ve vaší restauraci, hotelu, kancelářích či prodejně. Ostatně, přesvědčte se sami.

         

        Základní sada obsahuje:

        1× sada samolepek na stěnu

        • velikost archu: 50×127 cm
        • jednotlivé samolepky jsou vyřezány do tvarů
        • materiál: wallwrap fólie
        • je možné změnit textace, barvy a počty jednotlivých prvků

        1× sada samolepek na podlahu

        • velikost: 50×127 cm
        • materiál: podlahová fólie
        • je možné změnit textace, barvy a počty jednotlivých prvků

        Vše zabaleno v odolném tubusu a zasláno na vaši adresu nebo adresy vašich provozoven.

        Našim stávajícím klientům můžeme o tyto prvky instalovaný Wallmarketing doplnit, novým zákazníkům je automaticky doporučíme v rámci realizací.

        Cena za jednu sadu: 4.650 Kč + DPH

        Objednávky a dotazy:

        Daniel Václavík

        +420 724 668 230

        daniel.vaclavik@arkadia.cz

         

        Použití:

        Návrh pro Váš interiér

        Navrhneme originální design, uděláme vizualizace a Wallmarketing Vám zrealizujeme! Chcete kalkulaci a návrh řešení? Napište nám hned, odpovíme obratem!

        Poptávka kalkulace

          Odesláním berete na vědomí
          naše zásady pro zpracování osobních údajů

          Dobrá zpráva pro firemní interiéry

          Dobrá zpráva pro firemní interiéry

          Jedním z pilířů Wallmarketingu jsou speciální fólie, které jsou léty prověřené a technologicky té nejvyšší úrovně. V těchto dnech, kdy se zásadně mění pohled na hygienu na pracovištích, rozšiřujeme nabídku o antibakteriální fólie. Kromě přívětivých designů a kreativních sdělení tak nabízíme aktivní prvek ochrany vás, vašich kolegů a zákazníků.

          Do našich instalací jsme nově zařadili fóliiantibakteriálním povrchem HEXIS PUREZONE®, která 100% ničí bakterie a zabraňuje tak jejich přenosu. Fólie obsahuje stříbrné ionty a po dobu 5 let zabraňuje růstu a množení bakterií. Doporučujeme ji použít na místech, která jsou vystavována častému kontaktu s lidmi.

          Která místa to mohou být:

          • Dveře a kliky
          • Výtahová tlačítka
          • Různá madla a dotykové plochy ve společných prostorách
          • Plochy stolů v recepcích, zasedačkách či kuchyňkách

          Fólie HEXIS PUREZONE® chrání před bakteriemi typu Salmonella, Lysteria, Staphylococcus, Escherichia coli aj. Fólie nemá test na virová onemocnění.

          Našim stávajícím klientům můžeme o tyto prvky instalovaný Wallmarketing doplnit, novým zákazníkům je automaticky doporučíme v rámci realizací.

          Pojďme společně připravit kolegům lepší pracovní prostředí po návratu z vynucených home officů.

          Stačí napsat nebo zavolat.

          Luděk Rychtar

          LinkedIn

          Použití:

          Návrh pro Váš interiér

          Navrhneme originální design, uděláme vizualizace a Wallmarketing Vám zrealizujeme! Chcete kalkulaci a návrh řešení? Napište nám hned, odpovíme obratem!

          Poptávka kalkulace

            Odesláním berete na vědomí
            naše zásady pro zpracování osobních údajů

            Efekt primarity? Na udělání 1. dojmu máte 0,1 sekundy.

            Efekt primarity? Na udělání 1. dojmu máte 0,1 sekundy.

            Noblesní pojmenování prvního dojmu, které nám říká, že takto nabyté informace jsou nejen silnější, ale že ovlivňují i ty později získané. První dojem je tedy bezesporu věc, která by se neměla podcenit. A je to o to důležitější, že udělat si názor trvá jen 0,1 sekundy. Není času nazbyt, je proto nutné přistupovat k důležitým osobám nebo i jednáním obezřetně, s přípravou a využitím všech možných nástrojů.

            A co s tím? Komunikujte s obchodními partnery nebo zaměstnanci už od vstupu do budovy, grafikou předejte důležité informace, nalaďte si je do správného rozpoložení nebo jim pomozte se zorientovat navigací. Zaujměte! Víte, že až 94 % prvního dojmu vychází z vizuálních vjemů?

            Jednání s důležitým partnerem?

            Představte dlouholetou historii firmy už při cestě do zasedací místnosti nebo při parkování. Ukažte vaše dlouholeté tradice, tržní stabilitu, výsledky i úspěchy. Díky volným přechodům mezi povrchy dokáže Wallmarketing kontinuálně komunikovat bez přerušení a umí využít různých povrchů pro neotřelé vizualizace. Ty ukáží kreativitu a promění nudné bíle stěny v něco, co si každý zapamatuje.

            Interní komunikace?

            Oslňte potenciální zaměstnance už při prvním pohovoru. Ukažte jim, že vaše firma je ta pravá. Kdo by nechtěl pracovat v moderním a příjemném prostředí? Motivujte! Motivovaný a sjednocený tým, který zná cíle a strategii, je tou nejsilnější konkurenční výhodou. Jak docílit, aby se zvýšila znalost firemních hodnot? Dejte je zaměstnancům na oči! Komunikujte jejich jazykem, na nečekaných místech, s vtipem. Dopřejte jim tak pracovní prostředí, ve kterém budou rádi, a zároveň jim prostřednictvím Wallmarketingu předejte důležité informace.

            Správný první dojem vyřešíme i u VÁS!

            A já osobně vám o tom rád řeknu mnohem více. Stačí zavolat nebo navrhnout termín schůzky.

            Luděk Rychtar

             

            Podívejte se, jak jsme vyřešili první dojem u klientů:

            Návrh pro Váš interiér

            Navrhneme originální design, uděláme vizualizace a Wallmarketing Vám zrealizujeme! Chcete kalkulaci a návrh řešení? Napište nám hned, odpovíme obratem!

            Poptávka kalkulace

              Odesláním berete na vědomí
              naše zásady pro zpracování osobních údajů