Kdo jste? Jaké hodnoty vyznáváte? Kam směřujete? Prostřednictvím Wallmarketingu můžete jednoduše a efektivně sdílet se zákazníky, obchodními partnery a zaměstnanci filozofii vaší firmy, cíle i vize.

Zdroj textu: WALL MARKETING JOURNAL (ke stažení zde), vydaný při příležitosti Vyhlášení vítězů soutěže CBRE Zasedačka roku 2016

Jako inovativní komunikační nástroj jsme začali v agentuře Arkadia rozvíjet Wallmarketing před několika lety. Společnosti zjistily, jak důležité je začít komunikovat dovnitř firmy. Pro naše klienty jsme intenzivně pracovali na několika interních komunikačních kampaních, do kterých se nám podařilo úspěšně zakomponovat Wallmarketing. Díky velkému úspěchu jsme dále rozvíjeli a vytvořili účinný marketingový nástroj, který začíná využívat stále více firem. Wallmarketing propojuje pracovní prostředí s firemní identitou. Není to jen pěkná grafika na zdi. Je to promyšlená komunikace, která vypovídá na první pohled o tom, jací jste.

Wallmarketing jako nedílná součást rebrandingu

Při realizaci rebrandingu pro několik našich klientů jsme si společně s nimi uvědomili, jak důležité je komunikovat veškeré změny nejdříve směrem k zaměstnancům a jak nepostradatelnou roli může v této komunikaci hrát Wallmarketing. Pokud dříve řešily firmy rebranding, byl většinou spojený jen se změnou loga. Dnes se nedělá pouze vizuální redesign, ale změna většinou souvisí s větším posunem – novou pozicí na trhu, vizí, novou značkou. Součástí této změny by měla být i interní komunikační kampaň, jejímž úkolem je seznámit zaměstnance s novými hodnotami, filozofií či značkou. Jakákoliv změna související se značkou vytváří prostor pro Wallmarketing, nejen v rámci interní kampaně, měl by být nedílnou součástí off-line komunikačních aktivit.

Wallmarketing jako permanentní kampaň

Ve chvíli, kdy začnete s Wallmarketingem pracovat, vytváří se další možnosti pro jeho využití. Dá se postupně aplikovat na všech firemních pobočkách, dá se přenést do dceřiných i mateřských společností v tuzemsku i zahraničí. Je možné jej využít v akčních kampaních, ale především je vhodné s ním pracovat dlouhodobě. Stává se tak součástí permanentního komunikačního procesu firmy.

Wallmarketing & Arkadia

Kde jinde mohl vzniknout nový marketingový nástroj, než v dobré reklamní agentuře? Disponujeme kreativními mozky, ideamakery, produkčním zázemím a zákazníky, kteří Wallmarketing potřebují. Díky tomu jsme schopni vytvářet koncepční a komplexní řešení – od vytvoření idey a jejího kreativního ztvárnění až po řemeslné zpracování a instalaci na zeď. Navíc umíme přistupovat ke komunikaci nekonvenčně a sdělovat firemní hodnoty s vtipem a nadhledem, což je naší velkou devizou nejen u wallmarketingu.

Robin Zahradník
Sales & Executive Director

Koncept zdarma

Chcete Wallmarketing do interiéru Vaší firmy? Vyplňte a odešlete formulář níže – navrhneme pro Vás koncept

Nejsem robot