+420 724 668 212 wallmarketing@arkadia.cz

Wallmarketing a walldesign pomalu ale jistě přichází na zdi českých firem. Nejsou to jen hezké samolepky a tapety. Je to možnost netradičně komunikovat se zákazníky a zaměstnanci. Stačí využít to, co už máte. Nechat stěny vyprávět váš příběh.

5 věcí, které Wallmarketing umí

Vybavíte si, jaké to je, když přijdete do kanceláře svého klienta či dodavatele? Jak na vás zdejší prostředí působí? Jaký dojem ve vás vyvolá? Nejsme jediní, koho zarážela chladná nálada a konzervativní duch českých pracovišť a obchodů. Holé bílé zdi, maximálně květina na okně. A co kdyby se i stěny zasadily o vaše příjemné naladění? Co kdyby uměly promluvit a potěšit vás něčím netradičním?

1/ První dojem, který zaujme

Jak se říká, první dojem je jen jeden. A jak se ukazuje, nejen úsměv obchodního partnera a pevný stisk pravice zapůsobí. Důležitý je také celkový vzhled interiéru, kde se pohybujete, kanceláře, kde debatujete, recepce, kudy vstupujete, nebo showroomu, kde trávíte více času. Interiérový design by měl být příjemný, atraktivní, originální, zároveň sdělovat myšlenku a navodit příjemné pocity. Dekorace firemních prostor má ale háček. Měla by odrážet vás samotné, hodnoty vaší společnosti a jedinečnost vaší práce. Měla by zaujmout, pobavit nebo poučit. WallMarketing to umí. Přizpůsobí se vám na míru a vytvoří z vašeho interiéru místo, kam se zákazníci budou rádi vracet.

2/ Viditelná změna na první pohled

Každá kancelář či budova, kde sídlí firma, projde jednou za čas proměnou. Minimálně proběhne generální úklid a vymaluje se. Proč ale nezkusit změnu, která bude vidět hned od dveří? Ideální jsou k tomu právě stěny, které zabírají prakticky největší prostor. Bílou barvu nechte doma, dnes jsou populární motivy a sdělení na zdech, které mohou vyzdobit i vaši společnost. WallMarketing osvěží prostory a promění interiér, ať už decentně, nebo kreativně.

3/ Lepší pracovní i obchodní prostředí

Uznejte sami. Pracuje se vám lépe ve sterilní kanceláři, která působí tísnivě, anebo v prostoru obklopeném atraktivními nápisy a obrázky? Když přijdete do kuchyňky dát si svačinu, potěší vás nápis, který přeje dobrou chuť. Dlouhé hodiny v zasedačce rozveselí inteligentní a vtipné hlášky. Vaši klienti už nebudou muset bloudit po budově, na to správné místo je zavede navigační systém, který mluví lidskou řečí. WallMarketing vašim stěnám vdechne přesně to, co si přejete.

4/ Účinný marketingový nástroj

Už na první pohled z vás bude vyzařovat snaha vylepšovat firmu, zdokonalovat její produkty či služby. Růst firmy a její ambice jsou důležité nejen pro zaměstnance, ale i pro zákazníky. Vědí, že se na vás mohou spolehnout a počítat s tím nejlepším. Nemusíte přitom pořizovat honosné dekorace nebo zcela redesignovat interiér. Jednoduše využijete toho, co už máte. Bílé zdi proměníte v účinný marketingový nástroj, který působí jemně a nenásilně.

5/ Sdělení, kterému neuniknete

Chcete motivovat zaměstnance? Představit zákazníkům své hodnoty? Nebo připomenout obdivuhodnou historii firmy? Komunikovat netradičně? Ať už je to cokoliv, interiérový design je tím pravým ořechovým. O vašich motivech na stěně budou lidé diskutovat. Obsah na zdi nenechá myšlenky v klidu. Minimálně ve vlastní hlavě, protože WallMarketing vnímá každý z nás podprahově. Zkrátka mu neutečete.

Koncept zdarma

Chcete Wallmarketing do interiéru Vaší firmy? Vyplňte a odešlete formulář níže – navrhneme pro Vás koncept

Odesláním berete na vědomí
naše zásady pro zpracování osobních údajů