+420 724 668 212 wallmarketing@arkadia.cz

Která plocha je pro walldesign nejlepší? Budete překvapení, nejsou to pouze stěny, případně podlahy. WallMarketing má spoustu možností.

Přemýšlíte, která plocha by byla pro walldesign nejlepší? Kde by se vyjímaly úspěchy vaší firmy a kam umístit vizi, aby byla pořád na očích? Naše odpověď je prostá: WallMarketing se hodí kamkoliv. Ovšem nejen stěny mohou nést sdělení. Vždyť volné plochy nabízí i skříně, dveře nebo třeba židle v kuchyňce.

Fantazii při aplikaci WallMarketingu se meze nekladou. Můžete být minimalističtí, konzervativní, kreativní nebo velkorysí, můžete se odvázat anebo si od nás nechat poradit. Prostor pro příběh, firemní hodnoty a další interiérový design v podobě samolepek a motivů najdete i tam, kde ho nehledáte. Pokud se na prostředí, v němž pracujete, na chvíli zadíváte jinýma očima, odhalíte místa, kde vaše sdělení může výborně zafungovat a kde jím své kolegy překvapíte.

První z variant, která je pro WallMarketing typická a kterou využíváme nejčastěji, jsou velké rovné plochy. To jsou stěny v kancelářích, zasedačkách, na recepci nebo v showroomu. Grafickou identitu vaší firmy může nést ale také podlaha nebo strop. Dekorační tapety mohou být velkoplošné, nebo zabírat třeba jen kousek.

Báječný způsob, jak udělat z odosobněných firemních prostor místo, kde se zaměstnanci i hosté budou cítit dobře, nabízí i další mobiliář – třeba nábytek, dveře či zrcadlo. Ovšem i nepatrné vybavení vás může netradičně osvěžit. Když si půjdete uvařit kávu, potěší vás, když na vás kávovar promluví veselým nápisem? Nebo když se na vás ze zásobníku na papírové ručníky na toaletách usměje váš firemní maskot? Anebo pokaždé, když se budete chtít posadit, vás rozesměje trefná myšlenka na sedáku židle?

WallMarketing je inovativní komunikační kanál. Promluvte způsobem, který ostatní zaujme. Možnosti jsou nekonečné, stačí jen otevřít oči a podívat se na vaše firemní prostory z jiného úhlu pohledu.

Luděk Rychtar, project leader

Koncept zdarma

Chcete Wallmarketing do interiéru Vaší firmy? Vyplňte a odešlete formulář níže – navrhneme pro Vás koncept

Odesláním berete na vědomí
naše zásady pro zpracování osobních údajů