+420 724 668 212 wallmarketing@arkadia.cz
Hodnoty, benefity a produkty na zdech Konica Minolta

Hodnoty, benefity a produkty na zdech Konica Minolta

Historie, hodnoty a produkty na zdech KONICA MINOLTA

Pro společnost KONICA MINOLTA, jsme během posledních let realizovali několik wallmarketingových projektů. Tentokrát jsme se společně zaměřili na nové interiéry v centrále firmy. Prostory jsou půdorysně rozděleny do tří zón: vstupní prostory, klientská zóna, určená všem návštěvníkům, a interní zóna přístupná jen zaměstnancům. Do každé z nich jsme navrhli jiné komunikační téma.

Vstupní prostory – timeline
Na zdi vstupní zóny jsme umístili TIMELINE neboli časovou osu, která dokumentuje úctyhodně dlouhou historii firmy KONICA MINOLTA. Je umístěna tak, aby byla zaujala všechny příchozí.

Interní zóna – firemní hodnoty
KONICA MINOLTA má celosvětově stanoveny své firemní hodnoty v jasně definovaných bodech nazvaných SIX VALUES. Tyto hodnoty jsou patrné ve všech jejích činnostech, provázejí každodenní rozhodování a chování členů týmu a odrážejí se ve vynikajících úspěších společnosti po celém světě. Všem šesti hodnotám jsme dali originální grafickou podobu a pro každou z nich jsme vybrali konkrétní místo na zdech kanceláří, zasedaček nebo společných prostor.

Klientská zóna – představení produktů
Stěny showroomů a přilehlého zázemí jsou vyhrazeny exkluzivně vybraným produktům: digitální grafické technologii MGI, revolučnímu řešení Workplace Hub nebo třeba kamerám MOBOTIX. Návštěvník si díky přehledné grafice udělá velmi rychle základní představu o funkcích, technických informacích a benefitech jednotlivých produktů.

Stanislav Bílek, kreativní ředitel společnosti Arkadia, autor wallmarketingového pojetí projektu, dodává: „Celý koncept propojuje jednoticí linka, která vychází z logotypu KM. Tato linka nás postupně provází celým prostorem showroomu. V jednacích místnostech protíná sebevědomé motivy velkoměst, odkazující na velikost a význam společnosti, a sleduje trať rychlovlaku Shinkansen jako jasný odkaz na kořeny společnosti.
Následně linka lemuje prostory showroomu. Infografiku, popisující jednotlivé tiskové stroje, jsme umístili přímo na stěny interiéru. Linka pomyslně končí v prostorách pro zaměstnance, kde graficky vykresluje jednotlivé hodnoty společnosti Konica Minolta.“

Wallmarketing pro Váš interiér

Návrh pro Váš interiér

Navrhneme originální design, uděláme vizualizace a Wallmarketing Vám zrealizujeme! Chcete kalkulaci a návrh řešení? Napište nám hned, odpovíme obratem!

Poptávka kalkulace

Nejsem robot

Foodcourt v nákupním centru IGY

Foodcourt v nákupním centru IGY

Dobrou chuť přeje Wallmarketing

Po 13 letech provozu si budova obchodního centra IGY v Českých Budějovicích vyžádala s ohledem na rostoucí potřeby zákazníků rozsáhlou revitalizaci a modernizaci. V rámci této přestavby vznikla z pera Kyzlink architects zcela nová podoba moderního foodcourtu. Architekti Kyzlink architects, pro které jsme v roce 2017 navrhli rozsáhlý Wallmarketing pro NOTINO, nás znovu oslovili, abychom do jejich projektu pro IGY navrhli originální grafiku. Na stěnách restaurace a dětského koutku, na dělicích příčkách i na květináčích jsme realizovali přes 150 m2 osobitého Wallmarketingu, který v souladu s architektonickým záměrem citlivě dokresluje příjemnou atmosféru foodcourtu.

Wallmarketing pro Váš interiér

Nezávazná konzultace

Chcete Wallmarketing do interiéru Vaší firmy? Vyplňte a odešlete formulář níže – navrhneme pro Vás koncept

Nejsem robot

Příběh značky Schüco na stěnách

Příběh značky Schüco na stěnách

Schüco – moderní infografika na stěnách podporuje značku

Praha Karlín, Danube House, 4. patro, kanceláře společnosti Schüco CZ. Kde jinde by prodejce ikonických hliníkových stavebních prvků mohl sídlit, než v architektonicky zajímavé kancelářské budově na prestižní adrese.

Po několika letech padlo rozhodnutí sundat ze stěn tradiční obrazy v rámech, zvednout žaluzie a využít naplno možnosti, které nabízí Wallmarketing. V souladu s korporátním manuálem se tak na stěnách objevila velmi moderní infografika. Ta prezentuje referenční stavby, představuje promyšlený systém výrobků a jejich návazností a v neposlední řadě pak čísla, kterými se Schüco pyšní v celosvětovém měřítku.

Celým prostorem prochází zelená linka, která propojuje různé grafické motivy a různé povrchy na cca 100 m2 zdí a skleněných příček.

Wallmarketing pro Váš interiér

Nezávazná konzultace

Chcete Wallmarketing do interiéru Vaší firmy? Vyplňte a odešlete formulář níže – navrhneme pro Vás koncept

Nejsem robot

Nové kanceláře Notino

Nové kanceláře Notino

NOTINO – Wallmarketing v kancelářích světa vůní a krásy

Co si představíte, když se řekne NOTINO? Parfémy, kosmetiku, make-up? Nám se vybaví krása, čistota a harmonie. Atributy, které by podle nás měly obklopovat nejen zákazníky NOTINO, ale i ty, kteří pro ně tento kouzelný svět vůní a krásy tvoří.

Když nás tedy KYZLINK ARCHITECTS oslovili, abychom navrhli Wallmarketing pro nové kancelářské prostory NOTINO, měli jsme jasnou vizi, jak by mělo 300 m2 zdí k lidem, kteří s nimi spojují svůj pracovní život, promlouvat.

Vytvořili jsme originální koncept, který kombinuje jemné barevné gradienty i abstraktní objekty inspirované tvary kosmetických flakonů. Vše doplňuje čistá typografie a nápadité sayings. Wallmarketing přitom podtrhuje prostorové vyznění jednotlivých místností a asociuje jednotlivá oddělení.

A třešnička na dortu? Na přání klienta se v jedné ze zasedaček realizoval autorský mural-art, a to přímo rukou kreativního ředitele naší agentury Standy Apoka Bílka.

Interiéry sídla společnosti NOTINO zvítězily v kategorii Kancelář jako DNA firmy v prestižní soutěži CBRE Zasedačka roku 2017. Zveme vás na prohlídku oceněných interiérů ve virtuální realitě. Více o projektu NOTINO se dočtete na ARCHSPACE.CZ

 

 

Nezávazná konzultace

Chcete Wallmarketing do interiéru Vaší firmy? Vyplňte a odešlete formulář níže – navrhneme pro Vás koncept

Nejsem robot

Klientské centrum Kooperativa

Klientské centrum Kooperativa

Kooperativa – vtipná infografika v centru likvidace pojistných událostí

Když klienti pojišťovny Kooperativa přijíždějí svými plechovými miláčky do dvorního traktu centra likvidace pojistných událostí, mají za sebou ne zrovna moc příjemné zážitky. Nějakou nehodu, řešení pojistné události, nic veselého. Wallmarketing na stěnách pomocí vtipných komentářů situaci odlehčuje a také klienty v neznámých prostorách přirozeně naviguje. Pro vtipné komentáře jsme nemuseli chodit daleko, jsou všechny ze života a zaměstnanci Kooperativy je slýchají denně. Sdělení je jednoduché, nehoda se prostě může stát každému a život jde dál.

Na stěnách jsou umístěny speciální ochranné prvky. Pro polepy jsme použili certifikovaný materiál VYLEN® české výroby, který je speciálně určen pro povrchy s mimořádně vysokou zátěží. Je odolný proti oděru, má dlouhou životnost a dobře se udržuje. Motivy vycházející z logotypu Kooperativy poskládané do různých grafických celků.

Nezávazná konzultace

Chcete Wallmarketing do interiéru Vaší firmy? Vyplňte a odešlete formulář níže – navrhneme pro Vás koncept

Nejsem robot