+420 724 668 212 wallmarketing@arkadia.cz
Funkční wallmarketing ve výrobní hale

Funkční wallmarketing ve výrobní hale

Funkční wallmarketing ve výrobní hale

Máte výrobní závod a potřebujete vlastním zaměstnancům dělnických profesí předat informaci o pilířích firmy, jejích hodnotách, úspěších, sortimentu či kvalitě výrobků? Wallmarketing  takovou službu dokáže beze zbytku naplnit.

Společnost Lomax dopady wallmarketingu velmi dobře zná, jelikož má již delší čas wallmarketing ve školicím centru, ale také v exkluzivní vzorkovně v Centru Kaštanová.  A nově tedy i ve výrobní hale v Bořeticích.

Naším úkolem bylo atraktivně zpracovat a předat informace a zároveň kultivovat interní prostory, ve kterých se zaměstnanci výroby a administrativy denně pohybují.  Vstupní hala je pomyslným komunikačním uzlem a dostanete se z ní do výroby, šaten, jídelny či na toalety.

V rámci realizace jsme vyjma polepů zdí tradičními wallwrapovými fóliemi instalovali magnetické nástěnky pro různá každodenní sdělení. Dalším výrazným a efektním prvkem jsou polepy dveří, kde jsme ke sjednocení využili celoplošné piktogramy.

Vstupní hala se tak díky wallmarketingu proměnila v příjemný prostor nabitý informacemi pro každodenní využití.

Wallmarketing pro Váš interiér

Návrh pro Váš interiér

Navrhneme originální design, uděláme vizualizace a Wallmarketing Vám zrealizujeme! Chcete kalkulaci a návrh řešení? Napište nám hned, odpovíme obratem!

Poptávka kalkulace

Odesláním berete na vědomí
naše zásady pro zpracování osobních údajů

Nová vizáž kanceláří Bisnode ČR

Nová vizáž kanceláří Bisnode ČR

Wallmarketing jako součást rebrandingu Bisnode

Bisnode je přední evropská firma specializující se na zpracování a vytěžování dat. Podniká v novém a složitém odvětví, informace o firmě je potřeba interpretovat maximálně jednoduše. I proto firma připravovala obsahově i vizuálně velmi atraktivní rebranding. V Bisnode ČR se rozhodli vepsat novou identitu do kanceláří firmy pomocí wallmarketingu. Nový brand manuál mistrně využívá barev, motivů i tvarů seskládaných z teček a také atraktivních fotografií. Doslova ideální materiál pro naši práci. Korporátní pravidla jsme uchopili s lehkostí, vytvořili nová emotivní témata, přidali motivační citáty. Prostor firmy jsme rozdělili na několik zón – klientských a zaměstnaneckých a z těchto stavebních kamenů jsme připravili vizuálně atraktivní koncept. Každodenně tak wallmarketing pomáhá seznamovat zaměstnance i návštěvníky firmy s novou identitou a komunikací Bisnode. Ostatně – posuďte sami.

Pro realizaci jsme použili speciální wallwrapovou fólii. Využili jsme jak řezanou grafiku, tak tištěné motivy. Instalace byla provedena zkušeným týmem během jednoho dne.

Wallmarketing pro Váš interiér

Návrh pro Váš interiér

Navrhneme originální design, uděláme vizualizace a Wallmarketing Vám zrealizujeme! Chcete kalkulaci a návrh řešení? Napište nám hned, odpovíme obratem!

Poptávka kalkulace

Odesláním berete na vědomí
naše zásady pro zpracování osobních údajů

Wallmarketing jako nedílná součást fit outu Konica Minolta

Wallmarketing jako nedílná součást fit outu Konica Minolta

KONICA MINOLTA – atraktivní pracovní prostředí

Elegantními motivy jsou dekorovány stěny nově zrekonstruovaných kanceláří z pera architektů U1. Jedná se o již šestý wallmarketingový projekt, který jsme realizovali pro našeho dlouholetého „osvíceného“ klienta. Tentokrát jsme ubrali na sdělnosti a doladili jsme celkový design kancelářských prostor.

K O N I C A M I N O L T A – 13 písmen, která mění IT svět
Kreativně řešený nápis KONICA MINOLTA zdobí opláštění vnitrobloku svěžích a moderních kancelářských prostor. Celý vnitroblok je u stropu obkroužen výraznou linkou s barevným gradientem, ze kterého jsou v nepravidelných výškách spuštěna jednotlivá písmena z názvu firmy. Jejich motivem jsou originální fotomontáže symbolizující stěžejní směry nové komunikační strategie PROSTOUPENÍ CHYTRÝMI NÁPADY. Součástí vnitrobloku jsou oblíbené mikro zasedačky, často využívané jako telefonní budky.

Walldesign v duchu japonské kaligrafie
Zasedačky různých velikostí jsou pojmenovány po kultovních místech Japonska s názvy Fudji, Nara, Osaka, Nagano, Kyoto a Saporo. Jemný walldesign v duchu tradiční japonské kaligrafie dodává vnitřnímu prostoru pozitivní energii, japonské motivy na skleněných příčkách dodávají esprit chodbám a celkově zpříjemňují atmosféru.
Celek pak působí velmi lehkým a elegantním dojmem a lidé pracující v těchto kancelářích se mohou cítit velmi příjemně.

Na ostatní wallmarketingové projekty v KONICA MINOLTA se můžete podívat zde.

Malá ochutnávka z wallmarketingové kuchyně:

Wallmarketing pro Váš interiér

Návrh pro Váš interiér

Navrhneme originální design, uděláme vizualizace a Wallmarketing Vám zrealizujeme! Chcete kalkulaci a návrh řešení? Napište nám hned, odpovíme obratem!

Poptávka kalkulace

Odesláním berete na vědomí
naše zásady pro zpracování osobních údajů

Wallmarketing v personální agentuře AC Jobs

Wallmarketing v personální agentuře AC Jobs

Wallmarketing v personální agentuře AC Jobs

AC Jobs je personální agentura zajišťující poradenství a komplexní služby v oblasti řízení lidských zdrojů. Pro její sídlo v Brně a pobočku v Praze jsme navrhli a zrealizovali 120 m2 kreativního Wallmarketingu, který podporuje jak interní komunikaci, tak komunikaci mezi zaměstnanci a klienty.

6 divizí – 6 barevných piktogramů
Společnost AC Jobs je strukturována do 6 divizí, které jsou zaměřeny na konkrétní obory pracovních příležitostí. Každou z divizí reprezentuje vlastní barevný piktogram, který jsme využili v interiéru kanceláří, kde slouží také jako jednoduchý navigační systém.

Stěny divize ICT – ajťáci mluví vlastní řečí
Divize pro oblast informačních technologií ICT DIVISION obývá v brněnském sídle firmy celé jedno patro. Kromě kancelářské práce zde probíhají také rozhovory s uchazeči o práci.

Několik speciálních IT vychytávek
Při vstupu do kuchyňky je potřeba skutečně zvládnout základy programátorského jazyka. „Pokud porozumíš návodu v programovacím jazyku JAVA, můžeš jít pro kafe. Vítej v klubu!“
Uchazeči o práci v IT oboru mají jeden ze vstupních testů na stěně kanceláře. „Rozluštils? Pak jsi tady správně.“
Nevidomí kolegové mají k dispozici na stěně navigační pomůcku v podobě plastického obkladu na motivy legendární hry TETRIS. „Neboj! U nás se neztratíš.“
Průhledy ze zasedačky do kanceláří jsou barevně odlišeny a nesou zakódovanou informaci. „Jaký je správný kód pro tvůj tým? Máš to stále na očích.“

Originální popisovací plochy na stěnách
AC Jobs je dynamická, změnám otevřená firma. Proč? Názory, nápady, pocity, hodnocení zaměstnanců i klientů jsou pro vývoj firmy velmi důležité. Každý má možnost zapsat své myšlenky na popisovací plochy ve tvaru obrazovky mobilního telefonu nebo nástěnky v chodbách, v zasedačkách nebo v kancelářích. „Tvůj názor nás zajímá. Piš klidně na zeď.“

HR v srdci
Všudypřítomná HR hesla tak nikoho nepřekvapí. Stejně tak ani vodící pes, který se stal miláčkem a maskotem lidí ICT divize, kde pracují také nevidomí. Vedení AC Jobs je příkladně vstřícné k zaměstnávání osob se zdravotním postižením a celý interiér i provoz firmy jim „s láskou“ přizpůsobuje.

 

Wallmarketing pro Váš interiér

Návrh pro Váš interiér

Navrhneme originální design, uděláme vizualizace a Wallmarketing Vám zrealizujeme! Chcete kalkulaci a návrh řešení? Napište nám hned, odpovíme obratem!

Poptávka kalkulace

Odesláním berete na vědomí
naše zásady pro zpracování osobních údajů

Funkční Wallmarketing v PPG

Funkční Wallmarketing v PPG

Funkční Wallmarketing v PPG

PPG Industries je přední celosvětový výrobce a dodavatelem nátěrových barev, a celé řady dalších produktů. Dvě patra kanceláří PPG v brněnském Spilberk office centru jsou řešeny jako klasický open space, kde zasedačky, kuchyňky a meetingové místnosti jsou odděleny skleněnými příčkami. Zaměstnance i příchozí hosty trápila neosobní atmosféra celého prostoru, především ale průhlednost stěn a a s tím spojený nedostatek soukromí. Zadání, jako stvořené pro wallmarketing, řekli si ve společnosti PREMIER interiors, která celý projekt řídila.

Do prostoru jsme vnesli celou škálu barev a tím akcentovali základní business PPG, tedy obchod s barvami. Prostor jsme oživili siluetami významných brněnských a moravských míst. Do interiéru jsme díky vektorové grafice vložili dynamiku. A také jsme část skleněných příček vyladili pomocí průsvitné, ovšem neprůhledné fólie, potištěné tematickými grafickými motivy. Každá z 18 zasedaček nebo meetingových místností nese své vlastní téma a to se odráží v decentní grafice jak zvenčí, tak i uvnitř místnosti. Každá z 18 zasedaček nebo meetingových místností je zaměřena na konkrétní významné místo města Brna nebo Jihomoravského kraje. V kuchyňkách a relaxačních místnostech jsme použili odpočinkové motivy s tématikou přírody a 4 ročních období. Celá proměna byla velmi dobře hodnocena jak zadavatelem, tak především lidmi, kteří v kancelářích přímo pracují.

Spolupráce se studii i architekty:
Projekt jsme realizovali pro studio PREMIER interiors. Spolupráce se nám osvědčila už na oceňovaném projektu kanceláří pro NOTINO, kde jsme wallmarketing rovněž úspěšně realizovali tentokrát navíc pod taktovkou KYZLINK Architects.

Wallmarketing pro Váš interiér

Návrh pro Váš interiér

Navrhneme originální design, uděláme vizualizace a Wallmarketing Vám zrealizujeme! Chcete kalkulaci a návrh řešení? Napište nám hned, odpovíme obratem!

Poptávka kalkulace

Odesláním berete na vědomí
naše zásady pro zpracování osobních údajů