+420 724 668 212 wallmarketing@arkadia.cz

Celý život je o příbězích. O tom, jak lidé pracují, odpočívají, jak se dívají na svět, jak doposud žili, jak žít touží. Příběhy o vztazích, pocitech, snech a dobývání nových světů. Příběhy jsou všude kolem nás, ve filmech, knihách i časopisech. Přesto je zde jedno doslova „bílé místo“, kde příběhy většinou chybí a přitom si o ně vyloženě říká. Tím místem jsou stěny. Metry a kilometry bílých, všudypřítomných zdí.

Neposkvrněnost stěn přitahuje mnohé dobrodruhy už od samotného počátku lidstva. Všeobecně známou školní látkou jsou jeskynní malby ve Španělsku či Francii z doby až 40 000 let před naším letopočtem. V moderním světě si stěny k vyjádření příběhů a svých životních postojů zvolili streetarteři a graffiťáci v čele s aktuálně tolik diskutovaným guru tohoto odvětví – celosvětově známým a přímo mytickým Banksym.
A tak se zrodil wallmarketing. Obor, který píše firemní příběhy přímo na firemní stěny. Stejně jako u knih a filmů má i wallmarketing celou škálu žánrů. Může to být historie v podobě milníků ve vývoji firmy, tak trochu sci-fi žánr, když dojde na dlouhodobé vize, poezie v případě vzletných formulací firemních hodnot či literatura faktu popisující aktuální dění ve firmách. A k tomu obrazy, ilustrace, symboly, ikony, čísla. Ale dost bylo metafor. Wallmarketing dnes využívají renomované společnosti ve snaze zlepšit pracovní prostředí a podpořit image firmy. Oživuje jejich moderní kanceláře, přispívá k tvůrčí atmosféře, podporuje týmového ducha a inspiruje. Mít denně na očích firemní kodex a zásady rozhodně přispívá k jejich naplňování. Navíc všem příchozím předává wallmarketing rychlé a názorné poselství.
Cesta k finálnímu vzhledu a hlavně obsahu wallmarketingu nemusí být přímočará, ale o to zábavnější a objevnější bude. Definování východisek pro wallmarketing vás totiž může přivést na stopu těch nejdůležitějších hodnot, na kterých je vaše společnost vystavěna a které ji drží pohromadě. A jako bonus výsledná vizuální podoba rozzáří prostor vašeho sídla a vystřelí atmosféru ve firmě o řád výše.

To, že prostředí, ve kterém pracu­jete, má zásadní vliv na vaše výko­ny, potvrzují slova lídra projektu Wallmarketing Luďka Rychtara: „USSPA a Wallmarketing spolu sou­visí mnohem více, než by se mohlo zdát.
Je vyzkoušeno, že si člověk ve spáčku dokáže neskutečně urovnat myšlenky a vidí věci jinak. Asi vás pak nepřekvapí, že úvodní idea pro wallmarketing vznikla za svitu měsíce na terase… ve spáčku.“
Inspirujte se zde: wallmarketing.cz

Text jsme převzali z nezávislého časopisu BUBLINKY, který vydává www.usspa.cz. Děkujeme.

Časopis BUBLINKY pravidelně sbírá prestižní ceny. Jen v roce 2018 se pyšní těmito úspěchy. Ve Zlatém středníku byly vyhlášeny Nejlepším firemním periodikem v sektoru Průmysl. Ke zlaté přidaly ještě stříbrnou v silně obsazené kategorii Jednorázové médium. V soutěži Fénix content marketing pak ve stejné kategorii zvítězily. Časopis vzniká ve vlastní režii USSPA a tvoří ho interní tým s několika externími přispěvateli, přesto se dokáže prosadit i v konkurenci magazínů z dílny renomovaných vydavatelských domů.

Návrh pro Váš interiér

Navrhneme originální design, uděláme vizualizace a Wallmarketing Vám zrealizujeme! Chcete kalkulaci a návrh řešení? Napište nám hned, odpovíme obratem!

Poptávka kalkulace

Odesláním berete na vědomí
naše zásady pro zpracování osobních údajů