+420 724 668 212 wallmarketing@arkadia.cz

Největší internetové parfumerii ve střední Evropě se podařilo vtisknout firemní filozofii do nových prostor a získat díky tomu titul „Kancelář jako DNA firmy“

Letošní ročník byl opravdu nabitý. Z rekordního počtu 94 firem vybrala odborná porota v čele s architektkou Evou Jiřičnou 42 finalistů, kteří se utkali v 9 soutěžních kategoriích. Slavnostní večer v inspirativních prostorách budovy FIVE v Praze byl pro Walmarketing.cz velmi úspěšný. Jedno z ocenění získala společnost NOTINO s interiéry od architektonické kanceláře KYZLINK ARCHITECTS a námi realizovaným Wallmarketingem.

Jan Kyzlink, ředitel KYZLINK ARCHITECTS a také porotce vložené soutěže TOP Wallmarketing v ZR, k tomu uvádí:
„Na první pohled by se mohlo zdát, že Wallmarketing je předurčen pro 2D provedení a že tapeta, řezaná fólie či malba je vše, co je možné v rámci sdělení použít. Jak ale vidíme z některých vydařených realizací, může jít i o doplnění prostoru světlem, nejrůznějšími 3D prvky, které jakoby nakouknou do konkrétní místnosti, nebo náladou, jenž svojí nenápadnou skromností vhodně podpoří celkový dojem z interiéru.“

Blahopřejeme vítězům ostatních kategorií i všem finalistům. Moc nás těší, že stěny využívají ke komunikaci i další z vítězných společností, a to velmi kreativně.

Petra Lávičková, Head of Marketing & PR CBRE, organizátor soutěže CBRE Zasedačka roku, hodnotí letošní ročník takto:
„Čtvrtý ročník projektu CBRE Zasedačka roku nám jasně ukázal, že moderní kanceláře již nejsou pouze výsadou hlavního města. Velice mě těší, že se o kancelářské prostředí, pohodlí a spokojenost zaměstnanců stále více zajímají i další města napříč celou Českou republikou. Bez jejich účasti a podpory partnerů a porotců by se soutěž nestala jednou z největších realitních událostí roku.“

A jak vidí celou soutěž a její výsledky Luděk Rychtar, duchovní otec projektu Wallmarketing.cz?
„…naučili jsme v NOTINU mluvit stěny. Můžeme se pochlubit realizací projektu, který odborná porota ocenila titulem „Kancelář jako DNA firmy“. Splnili jsme si nejen sen, ale také cíl. Potvrdila se naše vize, že marketingově laděné stěny přispívají k šíření firemní filozofie. Náš originální koncept v interiérech NOTINO kombinuje abstraktní objekty inspirované tvary kosmetických flakonů, čistou typografii, nápadité sayings a jemné barevné gradienty. Jsem fakt pyšný na svůj tým.“

Zveme vás na virtuální prohlídku oceněným interiérem NOTINO! A pokud chcete vědět, jak projekt pro NOTINO vznikal, nabízíme nahlédnutí do naší tvůrčí dílny.

 

 

 

Návrh pro Váš interiér

Navrhneme originální design, uděláme vizualizace a Wallmarketing Vám zrealizujeme! Chcete kalkulaci a návrh řešení? Napište nám hned, odpovíme obratem!

Poptávka kalkulace

Nejsem robot