+420 724 668 212 wallmarketing@arkadia.cz

Mezi finalisty soutěže Zasedačka roku, která oceňuje zajímavé firemní prostory, jsme vybrali ty nejzajímavější projekty, které už pracují s wallmarketingem. 19 finalistů postupně představíme na Facebooku a 15. února vyhlásíme celkového vítěze.

Asi už není potřeba připomínat, že wallmarketing.cz je partnerem soutěže Zasedačka roku. Líbí se nám totiž myšlenka příjemných pracovních prostor, kde se lidé cítí dobře a které vypovídají o tom, čím se firma zabývá a jaké má hodnoty. Soutěž Zasedačka roku zná své finalisty už od listopadu. Když jsme si poprvé prohlíželi fotografie pracovišť, které se probojovaly do finále, všimli jsme si, že spousta z nich už wallmarketing nějakým způsobem používá.

A tak jsme se rozhodli uspořádat interní soutěž o nejlepší wallmarketingové provedení pracovních prostor finalistů Zasedačky roku. Vybrali jsme 19 projektů, které jsou podle nás nejlepší. Tyto finalisty bude hodnotit porota složená z 5 odborníků, kteří k tématu wallmarketingu mají co říct:

Luděk Rychtar, project leader Wallmarketing.cz, má za sebou nesčetně větších i menších wallmarketingových projektů. Ví přesně, co obnáší celý proces od grafického návrhu, přes správné uchopení záměru až po předání zákazníkovi.

Stanislav Bílek, art director agentury Arkadia je osobně autorem mnoha grafických návrhů u projektů značky Wallmarketing.cz.

Jan Musil, ředitel divize Interiors firmy Li-kos, předního českého dodavatele interiérových příček a autora projektu SMART-i-WALL. Společnost Li-kos je, stejně jako Wallmarketing.cz, partnerem soutěže Zasedačka roku a dokonce se podílela na realizaci interiérů některých jejích finalistů.

Jiří Jelínek, business development director společnosti Konica Minolta, která wallmarketing zavedla a úspěšně jej využívá již v pěti různých firemních prostorách.

Olga Hyklová, ředitelka AC Jobs, odborník na lidské zdroje a pracovní vztahy.

Všechny projekty porota ohodnotí podle 5 pečlivě vybraných kritérií: kreativita návrhu, originalita zpracování, kvalita sdělení, harmonizace prostoru a vztah ke značce. Finalisty vám od začátku ledna do poloviny února představíme také na facebookové stránce Wallmarketing.cz společně s jednotlivými referencemi a hodnocením porotců. A přesně v den vyhlášení výherce Zasedačky roku, tedy 15. února, zveřejníme i vítěze, jehož kancelář má nejnápaditější walmarketingový kabátek. Držíme palce!

 

Luděk Rychtar, project leader

Koncept zdarma

Chcete Wallmarketing do interiéru Vaší firmy? Vyplňte a odešlete formulář níže – navrhneme pro Vás koncept

Nejsem robot