+420 724 668 212 wallmarketing@arkadia.cz
Příběhy psané na stěnách

Příběhy psané na stěnách

Celý život je o příbězích. O tom, jak lidé pracují, odpočívají, jak se dívají na svět, jak doposud žili, jak žít touží. Příběhy o vztazích, pocitech, snech a dobývání nových světů. Příběhy jsou všude kolem nás, ve filmech, knihách i časopisech. Přesto je zde jedno doslova „bílé místo“, kde příběhy většinou chybí a přitom si o ně vyloženě říká. Tím místem jsou stěny. Metry a kilometry bílých, všudypřítomných zdí.

Neposkvrněnost stěn přitahuje mnohé dobrodruhy už od samotného počátku lidstva. Všeobecně známou školní látkou jsou jeskynní malby ve Španělsku či Francii z doby až 40 000 let před naším letopočtem. V moderním světě si stěny k vyjádření příběhů a svých životních postojů zvolili streetarteři a graffiťáci v čele s aktuálně tolik diskutovaným guru tohoto odvětví – celosvětově známým a přímo mytickým Banksym.
A tak se zrodil wallmarketing. Obor, který píše firemní příběhy přímo na firemní stěny. Stejně jako u knih a filmů má i wallmarketing celou škálu žánrů. Může to být historie v podobě milníků ve vývoji firmy, tak trochu sci-fi žánr, když dojde na dlouhodobé vize, poezie v případě vzletných formulací firemních hodnot či literatura faktu popisující aktuální dění ve firmách. A k tomu obrazy, ilustrace, symboly, ikony, čísla. Ale dost bylo metafor. Wallmarketing dnes využívají renomované společnosti ve snaze zlepšit pracovní prostředí a podpořit image firmy. Oživuje jejich moderní kanceláře, přispívá k tvůrčí atmosféře, podporuje týmového ducha a inspiruje. Mít denně na očích firemní kodex a zásady rozhodně přispívá k jejich naplňování. Navíc všem příchozím předává wallmarketing rychlé a názorné poselství.
Cesta k finálnímu vzhledu a hlavně obsahu wallmarketingu nemusí být přímočará, ale o to zábavnější a objevnější bude. Definování východisek pro wallmarketing vás totiž může přivést na stopu těch nejdůležitějších hodnot, na kterých je vaše společnost vystavěna a které ji drží pohromadě. A jako bonus výsledná vizuální podoba rozzáří prostor vašeho sídla a vystřelí atmosféru ve firmě o řád výše.

To, že prostředí, ve kterém pracu­jete, má zásadní vliv na vaše výko­ny, potvrzují slova lídra projektu Wallmarketing Luďka Rychtara: „USSPA a Wallmarketing spolu sou­visí mnohem více, než by se mohlo zdát.
Je vyzkoušeno, že si člověk ve spáčku dokáže neskutečně urovnat myšlenky a vidí věci jinak. Asi vás pak nepřekvapí, že úvodní idea pro wallmarketing vznikla za svitu měsíce na terase… ve spáčku.“
Inspirujte se zde: wallmarketing.cz

Text jsme převzali z nezávislého časopisu BUBLINKY, který vydává www.usspa.cz. Děkujeme.

Časopis BUBLINKY pravidelně sbírá prestižní ceny. Jen v roce 2018 se pyšní těmito úspěchy. Ve Zlatém středníku byly vyhlášeny Nejlepším firemním periodikem v sektoru Průmysl. Ke zlaté přidaly ještě stříbrnou v silně obsazené kategorii Jednorázové médium. V soutěži Fénix content marketing pak ve stejné kategorii zvítězily. Časopis vzniká ve vlastní režii USSPA a tvoří ho interní tým s několika externími přispěvateli, přesto se dokáže prosadit i v konkurenci magazínů z dílny renomovaných vydavatelských domů.

Návrh pro Váš interiér

Navrhneme originální design, uděláme vizualizace a Wallmarketing Vám zrealizujeme! Chcete kalkulaci a návrh řešení? Napište nám hned, odpovíme obratem!

Poptávka kalkulace

Odesláním berete na vědomí
naše zásady pro zpracování osobních údajů

Auto bez odřeného blatníku je nejlepší dárek

Auto bez odřeného blatníku je nejlepší dárek

Kdy více praskají ve švech garáže v obchodních centrech než o Vánocích? Ano, souhlasím, ti mazanější klikají doma na obrázky z e-shopů. Konkrétně já jsem ale typický nakupující ne-on-line. Zároveň ale i typický zbloudilý a zmatkující řidič na parkovištích v nákupních centrech. Kde je moje auto? Tuto veselou hru někdy hraju i několik minut, během které obejdu i půl abecedy od A po K. Parkovací místa zpravidla bývají velmi podobná, uličky stejné, zdi většinou odřené.

Stále někam pospícháme, většina řidičů je „mírně“ agresivních. Čas od času řidič přehlédne nějaký ten sloup, příčku nebo neodhadne, kolik místa má kolem auta. Z těchto důvodů „běžného provozního fungování za volantem“ je elegantním řešením použití ochranných prvků. V místech, kde jsou úzké prostory, tak ochrání nejen auta, ale také stěny parkoviště. Navíc můžete díky wallmarketingu vtipně komunikovat a povýšit tak účelové řešení na slušivé. Tento typ wallmarketingu může také pomoci v orientaci, návštěvníci se nebudou ztrácet a my ženy se budeme lépe orientovat v prostoru. Podobné řešení by mnozí řidiči ocenili při každodenním parkování v office centrech. A my jsme jej využili i ve složitém dvorním traktu.
Co vy na to?

Sabina Procházková, wallmarketing specialist

A ještě trochu praktických informací:
VYLEN®
Materiál připravený pro kreativní řešení
– Široká škála barev
– Možnost vyřezat jakékoli tvary
Ochranné prvky pro povrchy s mimořádně vysokou zátěží
– Certifikovaný materiál
– Vysoká životnost a odolnost proti oděru
– Pružnost a pevnost – tlumicí schopnosti vůči nerovnému povrchu
– Hutná a jemná, na dotek příjemná struktura
– Nenasákavost, snadná omyvatelnost

Návrh pro Váš interiér

Navrhneme originální design, uděláme vizualizace a Wallmarketing Vám zrealizujeme! Chcete kalkulaci a návrh řešení? Napište nám hned, odpovíme obratem!

Poptávka kalkulace

Odesláním berete na vědomí
naše zásady pro zpracování osobních údajů

Jak odlišit zasedačky aneb wallmarketing ženskýma očima

Jak odlišit zasedačky aneb wallmarketing ženskýma očima

Když přicházíte do společnosti Konica Minolta, ať už jako vážená návštěva, zaměstnanec, nebo potenciální nová posila na pracovní pohovor, posadí vás do jedné ze zasedaček. Dostanete dobrou kávu, u které budete přemýšlet, co znamenají sdělení a motivy na zdech kolem vás. Vzpomeňte si na poslední návštěvu ve firmě klienta nebo dodavatele. Jak na vás prostředí působilo a jaký dojem dokázalo vyvolat?

Ještě nedávno působily mnohé zasedací místnosti v Konica Minolta chladně a neosobně. Lidé ve firmě se ale rozhodli, že by chtěli tyto prostory rozlišit doslova „po japonsku“. Zasedačky tak získaly japonská jména a atraktivní motivy na zdech. A právě tato myšlenka a následná realizace ve mně zanechaly výraznou stopu. Uchvátily mě motivy bonsají, rozmanité přírody nebo i populárního sushi. Vybavuji si na stěnách zelenou barvu, která napomáhá regeneraci a načerpání nové síly. Dokáže motivovat. Pamatuji si znak draka zdůrazněný červenou barvou v pozadí, která podporuje energii a dodá odvahu. Žlutá barva v japonských motivech napomáhá s navazováním kontaktů a komunikace, a to nejenom uvnitř firmy. Zaujala mě rozmanitost motivů, díky které jsou zasedačky zcela jasně identifikovatelné, a také barvy, které stimulují sílu našeho života. A nejen toho pracovního. I takové mohou být zasedačky, místa, kde se potkávají kolegové i zákazníci.

Více o tom, jak je možné pracovat s wallmarketingem na stěnách v zasedačkách

Jsem si jistá, že zaměstnanci KM nacházejí díky wallmarketingu v kancelářích povzbuzení, drive a ten správný impuls. A před podobnou výzvou nyní stojím také já. Jako nový člověk ve firmě chci být inspirující, odvážná a úspěšná. Stejně jako wallmarketing. Těším se na spolupráci s vámi.

Sabina Procházková
wallmarketing specialist
linkedIN

Návrh pro Váš interiér

Navrhneme originální design, uděláme vizualizace a Wallmarketing Vám zrealizujeme! Chcete kalkulaci a návrh řešení? Napište nám hned, odpovíme obratem!

Poptávka kalkulace

Odesláním berete na vědomí
naše zásady pro zpracování osobních údajů

Firemní hodnoty denně na očích

Firemní hodnoty denně na očích

Zaměstnanci, kteří uznávají firemní hodnoty, jsou v práci spokojenější. A vaše firma může být díky tomu úspěšnější.

Firemní hodnoty jsou kompasem pro postoje a chování zaměstnanců a určují jednotný směr celé společnosti. Jsou důležitým prvkem marketingu firmy a prolínají se do celé její strategie.  Často se však zapomíná na to, že hodnoty tvoří naprostý základ firemní kultury a zaměstnanci by je měli dokonale znát. Jak toho dosáhnout?

Dostaňte firemní hodnoty do každodenního kontaktu se zaměstnanci. Vepište je nesmazatelně do interiéru vašich kanceláří. Atraktivně a vtipně. Hodnoty dobře vizualizujte a spojte je s pozitivními konotacemi. Umístěte je na zajímavá místa, která podtrhnou jejich obsah a zajistí nejen správné vnímání, ale především správné pochopení obsahu těchto slov a myšlenek. Ideálním řešením je wallmarketing.

V korporacích bývají firemní hodnoty samozřejmostí. Jsou na firemním intranetu a každý zaměstnanec si je musí přečíst první pracovní den v rámci e-learningu. A co dál? Mnohdy nic. Inspirujte se společností Konica Minolta v ČR a jejím představením hodnot pomocí wallmarketingu.

Celý projekt si můžete projít zde: http://wallmarketing.cz/project/hodnoty-konica-minolta/

 

Naopak v českých společnostech bývá komunikace firemních hodnot často na předních místech marketingových aktivit. Najdete je při třetím kliku na webu či na prvních stranách firemních profilů. Společnost ABRA Software šla ještě mnohem dál a díky wallmarketingu citlivě vepsala firemní hodnoty do kanceláří. Ostatně posuďte sami, jak na vás působí.

Informace o tomto projektu jsou připraveny zde: http://wallmarketing.cz/project/interiery-abra/

 

PROČ MÍT FIREMNÍ HODNOTY NA ZDECH

1/ Ukážete uchazečům o práci i návštěvníkům svoje postoje

  • zvýšíte jejich zájem o vaši společnost
  • rychleji získáte zaměstnance i zákazníky

2/ Naladíte zaměstnance na správnou frekvenci

  • zvýšíte jejich motivaci, loajalitu i výkon
  • snížíte jejich fluktuaci

3/ Představíte firemní hodnoty v jednotném kontextu

  • upevníte pozitivní vnímání vaší společnosti
  • obohatíte interní i externí marketing firmy

autor: Luděk Rychtar – project leader wallmarketing.cz

 

Návrh pro Váš interiér

Navrhneme originální design, uděláme vizualizace a Wallmarketing Vám zrealizujeme! Chcete kalkulaci a návrh řešení? Napište nám hned, odpovíme obratem!

Poptávka kalkulace

Odesláním berete na vědomí
naše zásady pro zpracování osobních údajů

Lidé chtějí pracovat tam, kde se cítí dobře

Lidé chtějí pracovat tam, kde se cítí dobře

Nechte své zaměstnance mluvit do toho, v jakém prostředí chtějí pracovat, nechte je zapojit se do procesu vzniku wallmarketingu a vytvořte jim prostor, kde se budou cítit dobře. Budete překvapeni, jak pracovní prostředí vytvořené lidem na míru ovlivňuje přitažlivost firmy pro nové i stávající zaměstnance.

Můžete se inspirovat u známých firem, lídrů na trhu ve svém oboru, které wallmarketing úspěšně používají ve firemních prostorách. U společností, kterým se daří získávat a dlouhodobě si udržet kvalitní zaměstnance také díky tomu, že nabízejí nadstandardní atraktivní pracovní prostředí. Inspirujte se u vítězů soutěže TOP Wallmarketing v Zasedačce roku 2017. Konkrétně u společností Red Hat (vítěz kategorie Harmonizace prostoru) zabývající se testováním a vývojem softwarů, SAP Concur (vítěz kategorie Originalita zpracování), která se zabývá automatizací firemních procesů, a Robert Bosch (vítěz kategorie Kvalita sdělení), tradičního výrobce a prodejce zboží pro domácnost i průmysl.



Kdo se podílel na vzniku wallmarketingu v SAP Concur?
Velkou měrou sami zaměstnanci. Dostali prostor, aby v rámci jednotlivých týmů navrhli názvy zasedacích místností. Interiéroví architekti na základě toho vytvořili grafiky, které mohli ambasadoři všech týmů v rámci Design Thinking workshopů komentovat. Na základě zpětné vazby byla vybrána jejich finální podoba. Ondřej Fanta, Facility Manager SAP pro Českou republiku, hodnotí wallmarketing a jeho vliv na atmosféru v mateřské firmě těmito slovy: „Největšími přínosy jsou určitě oživení a hravost prostor. Interiér oživený grafikami pozitivně působí na kreativitu zaměstnanců a odbourává uniformnost prostoru a prostředí obecně působí méně kancelářsky.

AppPort, unikátní pracovní prostředí pro vývojáře společnosti SAP Concur, inspirované prostředím letiště:

Ve společnosti Red Hat také do přípravy zapojili zaměstnance hned od začátku a nabídli jim možnost skutečně aktivní spolupráce. Lidé dostali zadání, že budova bude koncipována ve stylu čtyř ročních období. Poté měli možnost hlasovat o tom, jak se budou jmenovat jednotlivé meetingové místnosti. Zvítězily názvy stromů. V následné soutěži posílali zaměstnanci fotografie spjaté s přírodou. Devadesát procent grafik v celé budově tak tvoří právě fotografie zaměstnanců, zbytek jsou grafiky z interní Red Hat knihovny.
Motivy na stěnách zaměstnance motivují k lepším pracovním výsledkům a cítí se díky nim v našich prostorách příjemně. Několikrát nám ve zpětné vazbě dali vědět, že díky grafikám je to ve firmě živější a ne tak studené jako v jiných kancelářích,“ říká Romana Potočníková, Move Planning Coordinator ve společnosti Red Hat.

A jak zapojilo do procesu příprav nových firemních interiérů své zaměstnance vedení společnosti Robert Bosch?Celkový prostor naší komunikační zóny, vzhled a jeho využití byl předmětem několika navazujících workshopů, kde zaměstnanci přicházeli s požadavky či doporučeními. Některé konkrétní prvky wallmarketingu, především v relaxační části místnosti, vzešly z podnětů zaměstnanců. Nový korporátní design Bosch nabízí krásně barevnou paletu, která se do prostoru sama nabízela,“ popisuje Jana Fučík, vedoucí oddělení Human Resorces.


Jak je harmonické pracovní prostředí pro firmy důležité z hlediska personálního rozvoje a stability, shrnuje Olga Hyklová, jedna z porotců soutěže TOP WM v Zasedačce, ředitelka personální agentury ADVANTAGE Consulting:„Udržet si špičkové pracovníky je v této době stále složitější, společnosti na sobě musí pořád pracovat. Firemní kultuře je potřeba věnovat velkou pozornost – jde o jeden z nejdůležitějších faktorů, na základě kterých se žadatel či zaměstnanec rozhoduje, zda s firmou spojí svoji profesní budoucnost.



Pokud vás příběhy úspěšných firem zaujaly a inspirovaly, jste na správné adrese. Spojte se s odborníky projektu Wallmarketing.cz – společně vymyslíme originální koncept i pro vaši firmu.

Návrh pro Váš interiér

Navrhneme originální design, uděláme vizualizace a Wallmarketing Vám zrealizujeme! Chcete kalkulaci a návrh řešení? Napište nám hned, odpovíme obratem!

Poptávka kalkulace

Odesláním berete na vědomí
naše zásady pro zpracování osobních údajů

NOTINO získalo cenu v soutěži CBRE Zasedačka roku

NOTINO získalo cenu v soutěži CBRE Zasedačka roku

Největší internetové parfumerii ve střední Evropě se podařilo vtisknout firemní filozofii do nových prostor a získat díky tomu titul „Kancelář jako DNA firmy“

Letošní ročník byl opravdu nabitý. Z rekordního počtu 94 firem vybrala odborná porota v čele s architektkou Evou Jiřičnou 42 finalistů, kteří se utkali v 9 soutěžních kategoriích. Slavnostní večer v inspirativních prostorách budovy FIVE v Praze byl pro Walmarketing.cz velmi úspěšný. Jedno z ocenění získala společnost NOTINO s interiéry od architektonické kanceláře KYZLINK ARCHITECTS a námi realizovaným Wallmarketingem.

Jan Kyzlink, ředitel KYZLINK ARCHITECTS a také porotce vložené soutěže TOP Wallmarketing v ZR, k tomu uvádí:
„Na první pohled by se mohlo zdát, že Wallmarketing je předurčen pro 2D provedení a že tapeta, řezaná fólie či malba je vše, co je možné v rámci sdělení použít. Jak ale vidíme z některých vydařených realizací, může jít i o doplnění prostoru světlem, nejrůznějšími 3D prvky, které jakoby nakouknou do konkrétní místnosti, nebo náladou, jenž svojí nenápadnou skromností vhodně podpoří celkový dojem z interiéru.“

Blahopřejeme vítězům ostatních kategorií i všem finalistům. Moc nás těší, že stěny využívají ke komunikaci i další z vítězných společností, a to velmi kreativně.

Petra Lávičková, Head of Marketing & PR CBRE, organizátor soutěže CBRE Zasedačka roku, hodnotí letošní ročník takto:
„Čtvrtý ročník projektu CBRE Zasedačka roku nám jasně ukázal, že moderní kanceláře již nejsou pouze výsadou hlavního města. Velice mě těší, že se o kancelářské prostředí, pohodlí a spokojenost zaměstnanců stále více zajímají i další města napříč celou Českou republikou. Bez jejich účasti a podpory partnerů a porotců by se soutěž nestala jednou z největších realitních událostí roku.“

A jak vidí celou soutěž a její výsledky Luděk Rychtar, duchovní otec projektu Wallmarketing.cz?
„…naučili jsme v NOTINU mluvit stěny. Můžeme se pochlubit realizací projektu, který odborná porota ocenila titulem „Kancelář jako DNA firmy“. Splnili jsme si nejen sen, ale také cíl. Potvrdila se naše vize, že marketingově laděné stěny přispívají k šíření firemní filozofie. Náš originální koncept v interiérech NOTINO kombinuje abstraktní objekty inspirované tvary kosmetických flakonů, čistou typografii, nápadité sayings a jemné barevné gradienty. Jsem fakt pyšný na svůj tým.“

Zveme vás na virtuální prohlídku oceněným interiérem NOTINO! A pokud chcete vědět, jak projekt pro NOTINO vznikal, nabízíme nahlédnutí do naší tvůrčí dílny.

 

 

 

Návrh pro Váš interiér

Navrhneme originální design, uděláme vizualizace a Wallmarketing Vám zrealizujeme! Chcete kalkulaci a návrh řešení? Napište nám hned, odpovíme obratem!

Poptávka kalkulace

Odesláním berete na vědomí
naše zásady pro zpracování osobních údajů