+420 724 668 212 wallmarketing@arkadia.cz
„Vítejte v České republice“ –  Wallmarketing jako součást studentského bydlení

„Vítejte v České republice“ – Wallmarketing jako součást studentského bydlení

Nedávno jsme dostali neobvyklý úkol, navrhnout wallmarketing tak, aby dokázal zpříjemnit bydlení v Praze zahraničním studentům a aby zároveň sloužil jako funkční vodítko po budově. Studie prostor nájemního bydlení, kterou jsme zpracovali pro značku Zeitraum ukazuje, že wallmarketing sluší nejen kancelářím.

V Praze vzniká nový standard bydlení pro zahraniční studenty. Všechna rezidentní bydlení můžete najít na třech adresách v oblíbených čtvrtích hlavního města. Naším cílem bylo, abychom zpracováním a myšlenkou oslovili studenty a mladé lidi. Aby jim komunikace byla blízká, aby podtrhla lokální prostředí a dokázala pobavit. Součástí ilustrací jsou tak hovorové a slangové hlášky.  Kombinovali jsme tak identitu, humor, edukaci a navigaci. A také bylo potřeba respektovat signifikantní modrošedou barevnost brandu Zeitraum. Celou studii si můžete prohlédnout zde.

Tím, jak procházíte budovou, se postupně mění tematické okruhy wallmarketingu a jeho zpracování. V rámci tohoto konceptu byla první dvě patra pojmenována „Rhythms“ a „Pictures“. Třetímu patru jsme dali název „Taste“. Tady jsme nemohli zapomenout na populární a zcela unikátní české hobby – houbaření. Své místo na zdi v patře „People“ dostalo i jméno Karla Čapka, a to ve spojení se slavným vědecko-fantastickým dílem R.U.R. Že Československo už opravdu neexistuje a že k rozpadu došlo v minulém století, o tom hovoří poslední patro „Facts“.

Když bydlíte „Pod Houbou“, leckdo se rád přijde podívat, kde že to vlastně bydlíte.

Pokud vlastníte a pronajímáte nějaký objekt, zkuste popřemýšlet o využití takové komunikace směrem k lidem, kteří tu tráví část svého času. Jsme si jisti, že takový nápad ocení. Rádi vám s tím pomůžeme.

Těším se na budoucí spolupráci.

Sabina Procházková
wallmarketing specialist
linkedIN

Návrh pro Váš interiér

Navrhneme originální design, uděláme vizualizace a Wallmarketing Vám zrealizujeme! Chcete kalkulaci a návrh řešení? Napište nám hned, odpovíme obratem!

Poptávka kalkulace

Odesláním berete na vědomí
naše zásady pro zpracování osobních údajů

Jak to vidí produkční aneb wallmarketing z druhé strany

Jak to vidí produkční aneb wallmarketing z druhé strany

Mám na starosti výrobu a instalaci wallmarketingu a svoji práci mám vážně ráda. Lidé se i díky naší práci cítí v kancelářích lépe a mnohdy mi to stihnou říct už ve chvíli, kdy dokončujeme realizaci a chystáme se k odchodu.

Do projektu vstupuji ve chvíli, kdy se mnou konzultuje kreativní oddělení proveditelnost návrhů. Mám pocit, že mě moc rádi nemají, často koulím očima. Nemám moc ráda tenké a dlouhé linky a drobné řezané objekty, ale i tak miluju výzvy a adrenalin. Paradoxně mě baví právě ty nejsložitější realizace, které musím přenést z digitální podoby do reálného výsledku. Wallmarketing však není jen o potištěných, precizně vyřezaných a nalepených samolepkách, je o nejrůznějších 3D prvcích, které udělají interiér nevšední a zajímavý, dodají mu žádanou interaktivitu. Pro mě to mnohdy znamená nejrůznější nákupy a shánění věcí, které třeba už neexistují nebo nikdy neexistovaly. Třeba prastaré dřevěné lyže nebo magnetické piškvorky…

Když jezdím do kanceláří na první obhlídky a když si zaměřuji často úplně bílé stěny, v duchu si představuji, jakou proměnou interiér projde a jak se bude uvnitř líbit lidem. Vždycky toužím po té nejlepší realizaci na konci, po krásné referenční fotce, která je prakticky stejná jako vizualizace na začátku. Když se chýlí ke konci celý výrobní proces, na jehož počátku je kreativní návrh, pak složitá příprava dat v DTP studiu, následná kontrola výstupů, zda je vše správně vytištěné, zda nechybí žádná čárka ani linka atd., stojíme znovu s kolegy, kteří vše instalují, před prázdnými zdmi… A já se těším, ale zároveň mě ovládá nervozita, jestli bude výsledek opravdu perfektní.

Jakmile máme hotovo a okolo nás začínají chodit lidé, kterým se nový prostor prostě líbí a cítí se v něm dobře, je to fajn pocit – opět jsme odvedli kus prospěšné práce. A právě proto mě wallmarketing baví a naplňuje.

Těším se na příští nové projety, třeba ty vaše.

Veronika Mičová
production specialist
linkedIN

Návrh pro Váš interiér

Navrhneme originální design, uděláme vizualizace a Wallmarketing Vám zrealizujeme! Chcete kalkulaci a návrh řešení? Napište nám hned, odpovíme obratem!

Poptávka kalkulace

Odesláním berete na vědomí
naše zásady pro zpracování osobních údajů

Příběhy psané na stěnách

Příběhy psané na stěnách

Celý život je o příbězích. O tom, jak lidé pracují, odpočívají, jak se dívají na svět, jak doposud žili, jak žít touží. Příběhy o vztazích, pocitech, snech a dobývání nových světů. Příběhy jsou všude kolem nás, ve filmech, knihách i časopisech. Přesto je zde jedno doslova „bílé místo“, kde příběhy většinou chybí a přitom si o ně vyloženě říká. Tím místem jsou stěny. Metry a kilometry bílých, všudypřítomných zdí.

Neposkvrněnost stěn přitahuje mnohé dobrodruhy už od samotného počátku lidstva. Všeobecně známou školní látkou jsou jeskynní malby ve Španělsku či Francii z doby až 40 000 let před naším letopočtem. V moderním světě si stěny k vyjádření příběhů a svých životních postojů zvolili streetarteři a graffiťáci v čele s aktuálně tolik diskutovaným guru tohoto odvětví – celosvětově známým a přímo mytickým Banksym.
A tak se zrodil wallmarketing. Obor, který píše firemní příběhy přímo na firemní stěny. Stejně jako u knih a filmů má i wallmarketing celou škálu žánrů. Může to být historie v podobě milníků ve vývoji firmy, tak trochu sci-fi žánr, když dojde na dlouhodobé vize, poezie v případě vzletných formulací firemních hodnot či literatura faktu popisující aktuální dění ve firmách. A k tomu obrazy, ilustrace, symboly, ikony, čísla. Ale dost bylo metafor. Wallmarketing dnes využívají renomované společnosti ve snaze zlepšit pracovní prostředí a podpořit image firmy. Oživuje jejich moderní kanceláře, přispívá k tvůrčí atmosféře, podporuje týmového ducha a inspiruje. Mít denně na očích firemní kodex a zásady rozhodně přispívá k jejich naplňování. Navíc všem příchozím předává wallmarketing rychlé a názorné poselství.
Cesta k finálnímu vzhledu a hlavně obsahu wallmarketingu nemusí být přímočará, ale o to zábavnější a objevnější bude. Definování východisek pro wallmarketing vás totiž může přivést na stopu těch nejdůležitějších hodnot, na kterých je vaše společnost vystavěna a které ji drží pohromadě. A jako bonus výsledná vizuální podoba rozzáří prostor vašeho sídla a vystřelí atmosféru ve firmě o řád výše.

To, že prostředí, ve kterém pracu­jete, má zásadní vliv na vaše výko­ny, potvrzují slova lídra projektu Wallmarketing Luďka Rychtara: „USSPA a Wallmarketing spolu sou­visí mnohem více, než by se mohlo zdát.
Je vyzkoušeno, že si člověk ve spáčku dokáže neskutečně urovnat myšlenky a vidí věci jinak. Asi vás pak nepřekvapí, že úvodní idea pro wallmarketing vznikla za svitu měsíce na terase… ve spáčku.“
Inspirujte se zde: wallmarketing.cz

Text jsme převzali z nezávislého časopisu BUBLINKY, který vydává www.usspa.cz. Děkujeme.

Časopis BUBLINKY pravidelně sbírá prestižní ceny. Jen v roce 2018 se pyšní těmito úspěchy. Ve Zlatém středníku byly vyhlášeny Nejlepším firemním periodikem v sektoru Průmysl. Ke zlaté přidaly ještě stříbrnou v silně obsazené kategorii Jednorázové médium. V soutěži Fénix content marketing pak ve stejné kategorii zvítězily. Časopis vzniká ve vlastní režii USSPA a tvoří ho interní tým s několika externími přispěvateli, přesto se dokáže prosadit i v konkurenci magazínů z dílny renomovaných vydavatelských domů.

Návrh pro Váš interiér

Navrhneme originální design, uděláme vizualizace a Wallmarketing Vám zrealizujeme! Chcete kalkulaci a návrh řešení? Napište nám hned, odpovíme obratem!

Poptávka kalkulace

Odesláním berete na vědomí
naše zásady pro zpracování osobních údajů

Auto bez odřeného blatníku je nejlepší dárek

Auto bez odřeného blatníku je nejlepší dárek

Kdy více praskají ve švech garáže v obchodních centrech než o Vánocích? Ano, souhlasím, ti mazanější klikají doma na obrázky z e-shopů. Konkrétně já jsem ale typický nakupující ne-on-line. Zároveň ale i typický zbloudilý a zmatkující řidič na parkovištích v nákupních centrech. Kde je moje auto? Tuto veselou hru někdy hraju i několik minut, během které obejdu i půl abecedy od A po K. Parkovací místa zpravidla bývají velmi podobná, uličky stejné, zdi většinou odřené.

Stále někam pospícháme, většina řidičů je „mírně“ agresivních. Čas od času řidič přehlédne nějaký ten sloup, příčku nebo neodhadne, kolik místa má kolem auta. Z těchto důvodů „běžného provozního fungování za volantem“ je elegantním řešením použití ochranných prvků. V místech, kde jsou úzké prostory, tak ochrání nejen auta, ale také stěny parkoviště. Navíc můžete díky wallmarketingu vtipně komunikovat a povýšit tak účelové řešení na slušivé. Tento typ wallmarketingu může také pomoci v orientaci, návštěvníci se nebudou ztrácet a my ženy se budeme lépe orientovat v prostoru. Podobné řešení by mnozí řidiči ocenili při každodenním parkování v office centrech. A my jsme jej využili i ve složitém dvorním traktu.
Co vy na to?

Sabina Procházková, wallmarketing specialist

A ještě trochu praktických informací:
VYLEN®
Materiál připravený pro kreativní řešení
– Široká škála barev
– Možnost vyřezat jakékoli tvary
Ochranné prvky pro povrchy s mimořádně vysokou zátěží
– Certifikovaný materiál
– Vysoká životnost a odolnost proti oděru
– Pružnost a pevnost – tlumicí schopnosti vůči nerovnému povrchu
– Hutná a jemná, na dotek příjemná struktura
– Nenasákavost, snadná omyvatelnost

Návrh pro Váš interiér

Navrhneme originální design, uděláme vizualizace a Wallmarketing Vám zrealizujeme! Chcete kalkulaci a návrh řešení? Napište nám hned, odpovíme obratem!

Poptávka kalkulace

Odesláním berete na vědomí
naše zásady pro zpracování osobních údajů

Jak odlišit zasedačky aneb wallmarketing ženskýma očima

Jak odlišit zasedačky aneb wallmarketing ženskýma očima

Když přicházíte do společnosti Konica Minolta, ať už jako vážená návštěva, zaměstnanec, nebo potenciální nová posila na pracovní pohovor, posadí vás do jedné ze zasedaček. Dostanete dobrou kávu, u které budete přemýšlet, co znamenají sdělení a motivy na zdech kolem vás. Vzpomeňte si na poslední návštěvu ve firmě klienta nebo dodavatele. Jak na vás prostředí působilo a jaký dojem dokázalo vyvolat?

Ještě nedávno působily mnohé zasedací místnosti v Konica Minolta chladně a neosobně. Lidé ve firmě se ale rozhodli, že by chtěli tyto prostory rozlišit doslova „po japonsku“. Zasedačky tak získaly japonská jména a atraktivní motivy na zdech. A právě tato myšlenka a následná realizace ve mně zanechaly výraznou stopu. Uchvátily mě motivy bonsají, rozmanité přírody nebo i populárního sushi. Vybavuji si na stěnách zelenou barvu, která napomáhá regeneraci a načerpání nové síly. Dokáže motivovat. Pamatuji si znak draka zdůrazněný červenou barvou v pozadí, která podporuje energii a dodá odvahu. Žlutá barva v japonských motivech napomáhá s navazováním kontaktů a komunikace, a to nejenom uvnitř firmy. Zaujala mě rozmanitost motivů, díky které jsou zasedačky zcela jasně identifikovatelné, a také barvy, které stimulují sílu našeho života. A nejen toho pracovního. I takové mohou být zasedačky, místa, kde se potkávají kolegové i zákazníci.

Více o tom, jak je možné pracovat s wallmarketingem na stěnách v zasedačkách

Jsem si jistá, že zaměstnanci KM nacházejí díky wallmarketingu v kancelářích povzbuzení, drive a ten správný impuls. A před podobnou výzvou nyní stojím také já. Jako nový člověk ve firmě chci být inspirující, odvážná a úspěšná. Stejně jako wallmarketing. Těším se na spolupráci s vámi.

Sabina Procházková
wallmarketing specialist
linkedIN

Návrh pro Váš interiér

Navrhneme originální design, uděláme vizualizace a Wallmarketing Vám zrealizujeme! Chcete kalkulaci a návrh řešení? Napište nám hned, odpovíme obratem!

Poptávka kalkulace

Odesláním berete na vědomí
naše zásady pro zpracování osobních údajů

Firemní hodnoty denně na očích

Firemní hodnoty denně na očích

Zaměstnanci, kteří uznávají firemní hodnoty, jsou v práci spokojenější. A vaše firma může být díky tomu úspěšnější.

Firemní hodnoty jsou kompasem pro postoje a chování zaměstnanců a určují jednotný směr celé společnosti. Jsou důležitým prvkem marketingu firmy a prolínají se do celé její strategie.  Často se však zapomíná na to, že hodnoty tvoří naprostý základ firemní kultury a zaměstnanci by je měli dokonale znát. Jak toho dosáhnout?

Dostaňte firemní hodnoty do každodenního kontaktu se zaměstnanci. Vepište je nesmazatelně do interiéru vašich kanceláří. Atraktivně a vtipně. Hodnoty dobře vizualizujte a spojte je s pozitivními konotacemi. Umístěte je na zajímavá místa, která podtrhnou jejich obsah a zajistí nejen správné vnímání, ale především správné pochopení obsahu těchto slov a myšlenek. Ideálním řešením je wallmarketing.

V korporacích bývají firemní hodnoty samozřejmostí. Jsou na firemním intranetu a každý zaměstnanec si je musí přečíst první pracovní den v rámci e-learningu. A co dál? Mnohdy nic. Inspirujte se společností Konica Minolta v ČR a jejím představením hodnot pomocí wallmarketingu.

Celý projekt si můžete projít zde: http://wallmarketing.cz/project/hodnoty-konica-minolta/

 

Naopak v českých společnostech bývá komunikace firemních hodnot často na předních místech marketingových aktivit. Najdete je při třetím kliku na webu či na prvních stranách firemních profilů. Společnost ABRA Software šla ještě mnohem dál a díky wallmarketingu citlivě vepsala firemní hodnoty do kanceláří. Ostatně posuďte sami, jak na vás působí.

Informace o tomto projektu jsou připraveny zde: http://wallmarketing.cz/project/interiery-abra/

 

PROČ MÍT FIREMNÍ HODNOTY NA ZDECH

1/ Ukážete uchazečům o práci i návštěvníkům svoje postoje

  • zvýšíte jejich zájem o vaši společnost
  • rychleji získáte zaměstnance i zákazníky

2/ Naladíte zaměstnance na správnou frekvenci

  • zvýšíte jejich motivaci, loajalitu i výkon
  • snížíte jejich fluktuaci

3/ Představíte firemní hodnoty v jednotném kontextu

  • upevníte pozitivní vnímání vaší společnosti
  • obohatíte interní i externí marketing firmy

autor: Luděk Rychtar – project leader wallmarketing.cz

 

Návrh pro Váš interiér

Navrhneme originální design, uděláme vizualizace a Wallmarketing Vám zrealizujeme! Chcete kalkulaci a návrh řešení? Napište nám hned, odpovíme obratem!

Poptávka kalkulace

Odesláním berete na vědomí
naše zásady pro zpracování osobních údajů