+420 724 668 230 wallmarketing@arkadia.cz
Správný čas pro Wallmarketing

Správný čas pro Wallmarketing

Employer branding je náročná disciplína. Sami to znáte nejlépe. Vymyslet nápad, nadchnout pro něj své kolegy, zajistit rozpočet, vše zorganizovat, realizovat a věřit, že se výsledek bude zaměstnancům firmy líbit! To vše vezme nemálo drahocenného času.

Speciální nabídka pro členy Klubu zaměstnavatelů a soutěžní firmy v jednotlivých anketách

Začátek projektu interiérového brandingu vaší společnosti proběhne PLNĚ V NAŠÍ REŽII. Protože začít, je někdy to nejtěžší. Nic neriskujete, k ničemu se nezavazujete.

  • Přijedeme za vámi
  • Poslechneme si vaši představu
  • Prohlédneme si vytipované nebo společně vytipujeme vhodné prostory
  • Pořídíme fotodokumentaci
  • Připravíme mood board, jakým směrem by se mohl váš Wallmarketing ubírat
  • Poskytneme kvalifikovaný odhad nákladů

 

Co získáte?

Doporučení + mood board vizuálního stylu na míru vaší společnosti a jejím potřebám + cenový odhad.

Nebo-li základní podklad pro další posun projektu v rámci firmy.

Uznání od kolegů  – Wallmarketing vždy přináší do firem radost a pozitivní emoce.

Moodboard

Mood board je teprve začátek

V případě, že budete mít o Wallmarketing vážný zájem, pokračujeme v přípravách.

Koncept a první skica

Na základě vašich odsouhlaseného stylu mood boardu připravíme konkrétní studii, která nastíní ideový a grafický přístup. Obvykle v rozsahu vizualizací na 3 konkrétní stěny ve vaší firmě. Koncept je zpoplatněn částkou 30.000 Kč bez DPH, ta je v případě realizace odečtena z ceny.

Studie stěn

Návrh grafiky a kalkulace

Po odsouhlasení konceptu společně vytipujeme místa, která jsou pro Wallmarketing vhodná. Rozpracujeme koncept na jednotlivé stěny. Zpracujeme předběžný odhad nákladů na dohodnutý rozsah.

 

Finalizace a příprava výroby

V této fázi probíhá ladění a finalizace jednotlivých motivů, která je zakončená zákresem motivů do půdorysu vašich prostor. Společně ladíme technickou proveditelnost.

 

Projekt

Realizace a předání

Samotná instalace obvykle trvá několik hodin až jednotky dnů, dle rozsahu prací. Instalace probíhá za plného provozu. Vaše spokojenost je naší vizitkou, máme pro vás ještě bonus na závěr projektu.

 

Profesionální fotodokumentace – PLNĚ V NAŠI REŽII

 

Fotodokumentace je v naší plné režii

Body pro vás díky Wallmarketingu

Snažili jsme se maximálně zjednodušit samotný začátek projektu. Bezplatně vám pomůžeme nachystat úvodní záměr pro kolegy i nadřízené. Pojďte do toho s námi, Wallmarketing je vždy vnímám jako pozitivní zlepšení pracovního prostředí. Stačí jen zavolat na 724668212 | Luděk Rychtar | Project Leader Wallmarketing | nebo vyplnit kontaktní formulář níže.

Návrh pro Váš interiér

Navrhneme originální design, uděláme vizualizace a Wallmarketing Vám zrealizujeme! Chcete kalkulaci a návrh řešení? Napište nám hned, odpovíme obratem!

Poptávka kalkulace

    Odesláním berete na vědomí
    naše zásady pro zpracování osobních údajů

    Firemní hodnoty denně na očích

    Firemní hodnoty denně na očích

    Zaměstnanci, kteří uznávají firemní hodnoty, jsou v práci spokojenější. A vaše firma může být díky tomu úspěšnější.

    Firemní hodnoty jsou kompasem pro postoje a chování zaměstnanců a určují jednotný směr celé společnosti. Jsou důležitým prvkem marketingu firmy a prolínají se do celé její strategie.  Často se však zapomíná na to, že hodnoty tvoří naprostý základ firemní kultury a zaměstnanci by je měli dokonale znát. Jak toho dosáhnout?

    Dostaňte firemní hodnoty do každodenního kontaktu se zaměstnanci. Vepište je nesmazatelně do interiéru vašich kanceláří. Atraktivně a vtipně. Hodnoty dobře vizualizujte a spojte je s pozitivními konotacemi. Umístěte je na zajímavá místa, která podtrhnou jejich obsah a zajistí nejen správné vnímání, ale především správné pochopení obsahu těchto slov a myšlenek. Ideálním řešením je wallmarketing.

    V korporacích bývají firemní hodnoty samozřejmostí. Jsou na firemním intranetu a každý zaměstnanec si je musí přečíst první pracovní den v rámci e-learningu. A co dál? Mnohdy nic. Inspirujte se společností Konica Minolta v ČR a jejím představením hodnot pomocí wallmarketingu.

    Celý projekt si můžete projít zde: https://wallmarketing.cz/project/hodnoty-konica-minolta/

     

    Naopak v českých společnostech bývá komunikace firemních hodnot často na předních místech marketingových aktivit. Najdete je při třetím kliku na webu či na prvních stranách firemních profilů. Společnost ABRA Software šla ještě mnohem dál a díky wallmarketingu citlivě vepsala firemní hodnoty do kanceláří. Ostatně posuďte sami, jak na vás působí.

    Informace o tomto projektu jsou připraveny zde: https://wallmarketing.cz/project/interiery-abra/

     

    PROČ MÍT FIREMNÍ HODNOTY NA ZDECH

    1/ Ukážete uchazečům o práci i návštěvníkům svoje postoje

    • zvýšíte jejich zájem o vaši společnost
    • rychleji získáte zaměstnance i zákazníky

    2/ Naladíte zaměstnance na správnou frekvenci

    • zvýšíte jejich motivaci, loajalitu i výkon
    • snížíte jejich fluktuaci

    3/ Představíte firemní hodnoty v jednotném kontextu

    • upevníte pozitivní vnímání vaší společnosti
    • obohatíte interní i externí marketing firmy

    autor: Luděk Rychtar – project leader wallmarketing.cz

     

    Návrh pro Váš interiér

    Navrhneme originální design, uděláme vizualizace a Wallmarketing Vám zrealizujeme! Chcete kalkulaci a návrh řešení? Napište nám hned, odpovíme obratem!

    Poptávka kalkulace

      Odesláním berete na vědomí
      naše zásady pro zpracování osobních údajů

      Auto bez odřeného blatníku je nejlepší dárek

      Auto bez odřeného blatníku je nejlepší dárek

      Kdy více praskají ve švech garáže v obchodních centrech než o Vánocích? Ano, souhlasím, ti mazanější klikají doma na obrázky z e-shopů. Konkrétně já jsem ale typický nakupující ne-on-line. Zároveň ale i typický zbloudilý a zmatkující řidič na parkovištích v nákupních centrech. Kde je moje auto? Tuto veselou hru někdy hraju i několik minut, během které obejdu i půl abecedy od A po K. Parkovací místa zpravidla bývají velmi podobná, uličky stejné, zdi většinou odřené.

      Stále někam pospícháme, většina řidičů je „mírně“ agresivních. Čas od času řidič přehlédne nějaký ten sloup, příčku nebo neodhadne, kolik místa má kolem auta. Z těchto důvodů „běžného provozního fungování za volantem“ je elegantním řešením použití ochranných prvků. V místech, kde jsou úzké prostory, tak ochrání nejen auta, ale také stěny parkoviště. Navíc můžete díky wallmarketingu vtipně komunikovat a povýšit tak účelové řešení na slušivé. Tento typ wallmarketingu může také pomoci v orientaci, návštěvníci se nebudou ztrácet a my ženy se budeme lépe orientovat v prostoru. Podobné řešení by mnozí řidiči ocenili při každodenním parkování v office centrech. A my jsme jej využili i ve složitém dvorním traktu.
      Co vy na to?

      Sabina Procházková, wallmarketing specialist

      A ještě trochu praktických informací:
      VYLEN®
      Materiál připravený pro kreativní řešení
      – Široká škála barev
      – Možnost vyřezat jakékoli tvary
      Ochranné prvky pro povrchy s mimořádně vysokou zátěží
      – Certifikovaný materiál
      – Vysoká životnost a odolnost proti oděru
      – Pružnost a pevnost – tlumicí schopnosti vůči nerovnému povrchu
      – Hutná a jemná, na dotek příjemná struktura
      – Nenasákavost, snadná omyvatelnost

      Návrh pro Váš interiér

      Navrhneme originální design, uděláme vizualizace a Wallmarketing Vám zrealizujeme! Chcete kalkulaci a návrh řešení? Napište nám hned, odpovíme obratem!

      Poptávka kalkulace

        Odesláním berete na vědomí
        naše zásady pro zpracování osobních údajů

        Efekt primarity? Na udělání 1. dojmu máte 0,1 sekundy.

        Efekt primarity? Na udělání 1. dojmu máte 0,1 sekundy.

        Noblesní pojmenování prvního dojmu, které nám říká, že takto nabyté informace jsou nejen silnější, ale že ovlivňují i ty později získané. První dojem je tedy bezesporu věc, která by se neměla podcenit. A je to o to důležitější, že udělat si názor trvá jen 0,1 sekundy. Není času nazbyt, je proto nutné přistupovat k důležitým osobám nebo i jednáním obezřetně, s přípravou a využitím všech možných nástrojů.

        A co s tím? Komunikujte s obchodními partnery nebo zaměstnanci už od vstupu do budovy, grafikou předejte důležité informace, nalaďte si je do správného rozpoložení nebo jim pomozte se zorientovat navigací. Zaujměte! Víte, že až 94 % prvního dojmu vychází z vizuálních vjemů?

        Jednání s důležitým partnerem?

        Představte dlouholetou historii firmy už při cestě do zasedací místnosti nebo při parkování. Ukažte vaše dlouholeté tradice, tržní stabilitu, výsledky i úspěchy. Díky volným přechodům mezi povrchy dokáže Wallmarketing kontinuálně komunikovat bez přerušení a umí využít různých povrchů pro neotřelé vizualizace. Ty ukáží kreativitu a promění nudné bíle stěny v něco, co si každý zapamatuje.

        Interní komunikace?

        Oslňte potenciální zaměstnance už při prvním pohovoru. Ukažte jim, že vaše firma je ta pravá. Kdo by nechtěl pracovat v moderním a příjemném prostředí? Motivujte! Motivovaný a sjednocený tým, který zná cíle a strategii, je tou nejsilnější konkurenční výhodou. Jak docílit, aby se zvýšila znalost firemních hodnot? Dejte je zaměstnancům na oči! Komunikujte jejich jazykem, na nečekaných místech, s vtipem. Dopřejte jim tak pracovní prostředí, ve kterém budou rádi, a zároveň jim prostřednictvím Wallmarketingu předejte důležité informace.

        Správný první dojem vyřešíme i u VÁS!

        A já osobně vám o tom rád řeknu mnohem více. Stačí zavolat nebo navrhnout termín schůzky.

        Luděk Rychtar

         

        Podívejte se, jak jsme vyřešili první dojem u klientů:

        Návrh pro Váš interiér

        Navrhneme originální design, uděláme vizualizace a Wallmarketing Vám zrealizujeme! Chcete kalkulaci a návrh řešení? Napište nám hned, odpovíme obratem!

        Poptávka kalkulace

          Odesláním berete na vědomí
          naše zásady pro zpracování osobních údajů

          Jak to vidí produkční aneb wallmarketing z druhé strany

          Jak to vidí produkční aneb wallmarketing z druhé strany

          Mám na starosti výrobu a instalaci wallmarketingu a svoji práci mám vážně ráda. Lidé se i díky naší práci cítí v kancelářích lépe a mnohdy mi to stihnou říct už ve chvíli, kdy dokončujeme realizaci a chystáme se k odchodu.

          Do projektu vstupuji ve chvíli, kdy se mnou konzultuje kreativní oddělení proveditelnost návrhů. Mám pocit, že mě moc rádi nemají, často koulím očima. Nemám moc ráda tenké a dlouhé linky a drobné řezané objekty, ale i tak miluju výzvy a adrenalin. Paradoxně mě baví právě ty nejsložitější realizace, které musím přenést z digitální podoby do reálného výsledku. Wallmarketing však není jen o potištěných, precizně vyřezaných a nalepených samolepkách, je o nejrůznějších 3D prvcích, které udělají interiér nevšední a zajímavý, dodají mu žádanou interaktivitu. Pro mě to mnohdy znamená nejrůznější nákupy a shánění věcí, které třeba už neexistují nebo nikdy neexistovaly. Třeba prastaré dřevěné lyže nebo magnetické piškvorky…

          Když jezdím do kanceláří na první obhlídky a když si zaměřuji často úplně bílé stěny, v duchu si představuji, jakou proměnou interiér projde a jak se bude uvnitř líbit lidem. Vždycky toužím po té nejlepší realizaci na konci, po krásné referenční fotce, která je prakticky stejná jako vizualizace na začátku. Když se chýlí ke konci celý výrobní proces, na jehož počátku je kreativní návrh, pak složitá příprava dat v DTP studiu, následná kontrola výstupů, zda je vše správně vytištěné, zda nechybí žádná čárka ani linka atd., stojíme znovu s kolegy, kteří vše instalují, před prázdnými zdmi… A já se těším, ale zároveň mě ovládá nervozita, jestli bude výsledek opravdu perfektní.

          Jakmile máme hotovo a okolo nás začínají chodit lidé, kterým se nový prostor prostě líbí a cítí se v něm dobře, je to fajn pocit – opět jsme odvedli kus prospěšné práce. A právě proto mě wallmarketing baví a naplňuje.

          Těším se na příští nové projety, třeba ty vaše.

          Návrh pro Váš interiér

          Navrhneme originální design, uděláme vizualizace a Wallmarketing Vám zrealizujeme! Chcete kalkulaci a návrh řešení? Napište nám hned, odpovíme obratem!

          Poptávka kalkulace

            Odesláním berete na vědomí
            naše zásady pro zpracování osobních údajů

            Příběhy psané na stěnách

            Příběhy psané na stěnách

            Celý život je o příbězích. O tom, jak lidé pracují, odpočívají, jak se dívají na svět, jak doposud žili, jak žít touží. Příběhy o vztazích, pocitech, snech a dobývání nových světů. Příběhy jsou všude kolem nás, ve filmech, knihách i časopisech. Přesto je zde jedno doslova „bílé místo“, kde příběhy většinou chybí a přitom si o ně vyloženě říká. Tím místem jsou stěny. Metry a kilometry bílých, všudypřítomných zdí.

            Neposkvrněnost stěn přitahuje mnohé dobrodruhy už od samotného počátku lidstva. Všeobecně známou školní látkou jsou jeskynní malby ve Španělsku či Francii z doby až 40 000 let před naším letopočtem. V moderním světě si stěny k vyjádření příběhů a svých životních postojů zvolili streetarteři a graffiťáci v čele s aktuálně tolik diskutovaným guru tohoto odvětví – celosvětově známým a přímo mytickým Banksym.
            A tak se zrodil wallmarketing. Obor, který píše firemní příběhy přímo na firemní stěny. Stejně jako u knih a filmů má i wallmarketing celou škálu žánrů. Může to být historie v podobě milníků ve vývoji firmy, tak trochu sci-fi žánr, když dojde na dlouhodobé vize, poezie v případě vzletných formulací firemních hodnot či literatura faktu popisující aktuální dění ve firmách. A k tomu obrazy, ilustrace, symboly, ikony, čísla. Ale dost bylo metafor. Wallmarketing dnes využívají renomované společnosti ve snaze zlepšit pracovní prostředí a podpořit image firmy. Oživuje jejich moderní kanceláře, přispívá k tvůrčí atmosféře, podporuje týmového ducha a inspiruje. Mít denně na očích firemní kodex a zásady rozhodně přispívá k jejich naplňování. Navíc všem příchozím předává wallmarketing rychlé a názorné poselství.
            Cesta k finálnímu vzhledu a hlavně obsahu wallmarketingu nemusí být přímočará, ale o to zábavnější a objevnější bude. Definování východisek pro wallmarketing vás totiž může přivést na stopu těch nejdůležitějších hodnot, na kterých je vaše společnost vystavěna a které ji drží pohromadě. A jako bonus výsledná vizuální podoba rozzáří prostor vašeho sídla a vystřelí atmosféru ve firmě o řád výše.

            To, že prostředí, ve kterém pracu­jete, má zásadní vliv na vaše výko­ny, potvrzují slova lídra projektu Wallmarketing Luďka Rychtara: „USSPA a Wallmarketing spolu sou­visí mnohem více, než by se mohlo zdát.
            Je vyzkoušeno, že si člověk ve spáčku dokáže neskutečně urovnat myšlenky a vidí věci jinak. Asi vás pak nepřekvapí, že úvodní idea pro wallmarketing vznikla za svitu měsíce na terase… ve spáčku.“
            Inspirujte se zde: wallmarketing.cz

            Text jsme převzali z nezávislého časopisu BUBLINKY, který vydává www.usspa.cz. Děkujeme.

            Časopis BUBLINKY pravidelně sbírá prestižní ceny. Jen v roce 2018 se pyšní těmito úspěchy. Ve Zlatém středníku byly vyhlášeny Nejlepším firemním periodikem v sektoru Průmysl. Ke zlaté přidaly ještě stříbrnou v silně obsazené kategorii Jednorázové médium. V soutěži Fénix content marketing pak ve stejné kategorii zvítězily. Časopis vzniká ve vlastní režii USSPA a tvoří ho interní tým s několika externími přispěvateli, přesto se dokáže prosadit i v konkurenci magazínů z dílny renomovaných vydavatelských domů.

            <div class="fb-like" data-href="https://wallmarketing.cz/pribehy-psane-na-stenach/" data-layout="button" data-action="like" data-size="large" data-show-faces="true" data-share="true"></div>

            Návrh pro Váš interiér

            Navrhneme originální design, uděláme vizualizace a Wallmarketing Vám zrealizujeme! Chcete kalkulaci a návrh řešení? Napište nám hned, odpovíme obratem!

            Poptávka kalkulace

              Odesláním berete na vědomí
              naše zásady pro zpracování osobních údajů