+420 724 668 212 wallmarketing@arkadia.cz
Jak odlišit zasedačky aneb wallmarketing ženskýma očima

Jak odlišit zasedačky aneb wallmarketing ženskýma očima

Když přicházíte do společnosti Konica Minolta, ať už jako vážená návštěva, zaměstnanec, nebo potenciální nová posila na pracovní pohovor, posadí vás do jedné ze zasedaček. Dostanete dobrou kávu, u které budete přemýšlet, co znamenají sdělení a motivy na zdech kolem vás. Vzpomeňte si na poslední návštěvu ve firmě klienta nebo dodavatele. Jak na vás prostředí působilo a jaký dojem dokázalo vyvolat?

Ještě nedávno působily mnohé zasedací místnosti v Konica Minolta chladně a neosobně. Lidé ve firmě se ale rozhodli, že by chtěli tyto prostory rozlišit doslova „po japonsku“. Zasedačky tak získaly japonská jména a atraktivní motivy na zdech. A právě tato myšlenka a následná realizace ve mně zanechaly výraznou stopu. Uchvátily mě motivy bonsají, rozmanité přírody nebo i populárního sushi. Vybavuji si na stěnách zelenou barvu, která napomáhá regeneraci a načerpání nové síly. Dokáže motivovat. Pamatuji si znak draka zdůrazněný červenou barvou v pozadí, která podporuje energii a dodá odvahu. Žlutá barva v japonských motivech napomáhá s navazováním kontaktů a komunikace, a to nejenom uvnitř firmy. Zaujala mě rozmanitost motivů, díky které jsou zasedačky zcela jasně identifikovatelné, a také barvy, které stimulují sílu našeho života. A nejen toho pracovního. I takové mohou být zasedačky, místa, kde se potkávají kolegové i zákazníci.

Více o tom, jak je možné pracovat s wallmarketingem na stěnách v zasedačkách

Jsem si jistá, že zaměstnanci KM nacházejí díky wallmarketingu v kancelářích povzbuzení, drive a ten správný impuls. A před podobnou výzvou nyní stojím také já. Jako nový člověk ve firmě chci být inspirující, odvážná a úspěšná. Stejně jako wallmarketing. Těším se na spolupráci s vámi.

Sabina Procházková
wallmarketing specialist
linkedIN

Návrh pro Váš interiér

Navrhneme originální design, uděláme vizualizace a Wallmarketing Vám zrealizujeme! Chcete kalkulaci a návrh řešení? Napište nám hned, odpovíme obratem!

Poptávka kalkulace

Odesláním berete na vědomí
naše zásady pro zpracování osobních údajů

Firemní hodnoty denně na očích

Firemní hodnoty denně na očích

Zaměstnanci, kteří uznávají firemní hodnoty, jsou v práci spokojenější. A vaše firma může být díky tomu úspěšnější.

Firemní hodnoty jsou kompasem pro postoje a chování zaměstnanců a určují jednotný směr celé společnosti. Jsou důležitým prvkem marketingu firmy a prolínají se do celé její strategie.  Často se však zapomíná na to, že hodnoty tvoří naprostý základ firemní kultury a zaměstnanci by je měli dokonale znát. Jak toho dosáhnout?

Dostaňte firemní hodnoty do každodenního kontaktu se zaměstnanci. Vepište je nesmazatelně do interiéru vašich kanceláří. Atraktivně a vtipně. Hodnoty dobře vizualizujte a spojte je s pozitivními konotacemi. Umístěte je na zajímavá místa, která podtrhnou jejich obsah a zajistí nejen správné vnímání, ale především správné pochopení obsahu těchto slov a myšlenek. Ideálním řešením je wallmarketing.

V korporacích bývají firemní hodnoty samozřejmostí. Jsou na firemním intranetu a každý zaměstnanec si je musí přečíst první pracovní den v rámci e-learningu. A co dál? Mnohdy nic. Inspirujte se společností Konica Minolta v ČR a jejím představením hodnot pomocí wallmarketingu.

Celý projekt si můžete projít zde: http://wallmarketing.cz/project/hodnoty-konica-minolta/

 

Naopak v českých společnostech bývá komunikace firemních hodnot často na předních místech marketingových aktivit. Najdete je při třetím kliku na webu či na prvních stranách firemních profilů. Společnost ABRA Software šla ještě mnohem dál a díky wallmarketingu citlivě vepsala firemní hodnoty do kanceláří. Ostatně posuďte sami, jak na vás působí.

Informace o tomto projektu jsou připraveny zde: http://wallmarketing.cz/project/interiery-abra/

 

PROČ MÍT FIREMNÍ HODNOTY NA ZDECH

1/ Ukážete uchazečům o práci i návštěvníkům svoje postoje

  • zvýšíte jejich zájem o vaši společnost
  • rychleji získáte zaměstnance i zákazníky

2/ Naladíte zaměstnance na správnou frekvenci

  • zvýšíte jejich motivaci, loajalitu i výkon
  • snížíte jejich fluktuaci

3/ Představíte firemní hodnoty v jednotném kontextu

  • upevníte pozitivní vnímání vaší společnosti
  • obohatíte interní i externí marketing firmy

autor: Luděk Rychtar – project leader wallmarketing.cz

 

Návrh pro Váš interiér

Navrhneme originální design, uděláme vizualizace a Wallmarketing Vám zrealizujeme! Chcete kalkulaci a návrh řešení? Napište nám hned, odpovíme obratem!

Poptávka kalkulace

Odesláním berete na vědomí
naše zásady pro zpracování osobních údajů

Nejlepší Wallmarketing mezi finalisty Zasedačky roku

Nejlepší Wallmarketing mezi finalisty Zasedačky roku

Kdo se letos stane vítězem budeme vědět už na začátku února. Pro druhý ročník soutěže TOP Wallmarketing v Zasedačce roku jsme vybrali nejzajímavější projekty využívající potenciál stěn k oživení prostoru a komunikaci. Naše odborná porota ohodnotí dvacet devět vybraných projektů a vybere šampiona.

Wallmarketing.cz je už tradičním partnerem Zasedačky roku. Společně s organizátorem soutěže, společností CBRE – největším poskytovatelem kancelářských ploch v ČR, sdílíme stejnou filozofii. Lidé potřebují pracovní prostředí, kde se cítí dobře a také chtějí být ujišťováni, že si vybrali dobrého zaměstnavatele. S potěšením sledujeme trend odklonu od nevýrazných „šedých“ kanceláří a novou energii vedení firem k vytváření lepších pracovních prostor. Cílem naší vložené soutěže je poukázat na to, jak wallmarketing funguje v různých formách a odlišných typech interiérů, jak může být nejen atraktivním, ale také chytrým, sdělným a dobře dostupným marketingovým nástrojem.

Naše porota je složená z profesionálů z různých oborů se vtahem k Wallmarketingu:
Pavel Čurda – generální ředitel Konica Minolta ČR
Olga Hyklová – ředitelka a zakladatelka AC Jobs
Jan Kyzlink – architekt a zakladatel KYZLINK architects
Robin Zahradník – sales & executive director Arkadia
Stanislav Bílek – creative director Arkadia a projektu Wallmarketing

Vybrané projekty bude hodnotit v následujících pěti kategoriích:
– kreativita návrhu
– originalita zpracování
– kvalita sdělení
– harmonizace prostoru
– vztah ke značce

Nominanty si i vy může prohlédnout ZDE  a budeme rádi, pokud se inspirujete k zlepšení prostředí ve vašich kancelářích. Stejně tak oceníme vaše hodnocení, názory a podněty v komentářích.

 

 

 

 

Návrh pro Váš interiér

Navrhneme originální design, uděláme vizualizace a Wallmarketing Vám zrealizujeme! Chcete kalkulaci a návrh řešení? Napište nám hned, odpovíme obratem!

Poptávka kalkulace

Odesláním berete na vědomí
naše zásady pro zpracování osobních údajů